مدیران خودروعصر اعتبار

موافقت وزیر راه با اصلاح نقاط حادثه خیز جاده‌ها به روش تهاتر

عصر ساختمان-عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان ساختمان از موافقت وزیر راه با رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌های کشور با روش تهاتر خبر داد و گفت: حاضریم برای این کار پول دستی هم بدهیم.

موافقت وزیر راه با اصلاح نقاط حادثه خیز جاده‌ها به روش تهاتر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از تسنیم، علاءالدین ختایی در نشست خبری با اشاره به این‌که در شرایط حاضر کشور، فشار تحریم‌ها، موانع گردش بانکی و نیاز فعالان اقتصادی به منابع مالی بهرتین راهکار استفاده از روش تهاتر است، اظهار کرد: در بخش‌های مختلف عمرانی، صنعتی، کشاورزی و... امکانات فراوانی در کشور داریم و فقط باید عناصر موجود را به هم پیوند دهیم.

    وی با بیان این‌که هزینه منابع مالی و سیستم بانکی در کشور گران است، ادامه داد: راهکار حل این مشکل استفاده از تتهاتر و روش‌های متنوع در این شیوه است.

    وی با یادآوری این‌که از روش‌های قدیمی با استفاده از نرم‌افزارهای امروزی اقدام به اجرای پروژه‌های مختلف به شیوه تهاتر کرده‌ایم، گفت: در این راستا حدود 13 سال قبل انجمن انبوه‌سازان به عنوان یکی از اجزای بازار تهاتر ایجاد شد. بر این اساس با برات‌های سنتی کار تامین مواد اولیه این بخش آغاز شد و در حال حاضر نیز به مرحله‌ای رسیده‌ایم که با همکاری یکی از بانک‌های داخلی تهاتر کارت را در اختیار فعالان این حوزه قرار خواهیم داد.

    عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان و فناوران صنعت ساختمان با تاکید بر این‌که روش‌های تهاتر قابلیت فراوانی برا یاجرای پروژه‌های عمرانی در کشور دارد، افزود: به‌عنوان مثال در حوزه نوسازی بافت فرسوده در مناطق مختلف تهران طی سال‌های اخیر همکاری‌هایی را با شرکت بازآفرینی شهری ایران و شهرداری تهران داشته‌ایم.

    ختایی همچنین از ارائه پیشنهاد رفع 3329 نقطه حادثه‌خیز جاده‌های کشور به وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت: وزیر راه و شهرسازی با رفع این نقاط به شیوه تهاتر موافقت کرده اما متاسفانه این برنامه با مانع بزرگی به نام بروکراسی گرفتار شده است.

    وی با تاکید بر این‌که از وزارت راه و سازمان راهداری پولی برای این کار نمی‌خواهیمف اضافه کرد:‌حتی حاضریم پول دستی هم به وزارت راه و شهرسازی بدهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو