مدیران خودروعصر اعتبار

پیشرفت ۴۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح فتح المبین دزفول

عصر ساختمان- شهردار دزفول گفت: بزرگترین تقاطع غیرهمسطح شمال خوزستان یعنی پروژه فتح المبین دزفول اکنون در پیشرفت ۴۰ درصدی قرار دارد.

پیشرفت ۴۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح فتح المبین دزفول
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از مهر ، محمدرضا کرمی نژاد در آیین افتتاحیه ساختمان جدید درمانگاه رازی که با حضور مسئولان شهرستان در محل این درمانگاه برگزار شد، اظهار کرد: در ساخت و پیشرفت پروژه تقاطع غیرهمسطح فتح المبین به دلیل وجود 39 مانع در مسیر کار از نظر زمانی با عقب ماندگی زیادی رو به رو شدیم.

    وی، وجود کابل فشار قوی برق، لوله 16 اینچ گازشهری، فیبرنوری، لوله های آب، فاضلاب و غیره را از جمله موانع موجود در راه ساخت این پروژه برشمرد و افزود: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی اکنون تنها چهار تا پنج مانع باقیمانده که قطعا طی آینده نزدیک این موانع را نیز برطرف و سرعت کار را بالا می بریم.

    شهردار دزفول عنوان کرد: در روزهای گذشته به دلیل وجود موانع مذکور رانندگان نمی توانستند به آسانی دور میدان تردد داشته باشند اما اکنون شاهد تردد نسبتا روان رانندگان و رضایت آنها هستیم.

    کرمی نژاد از بسته شدن قالب پل این پروژه در مسیر جاده شوشتر، ولی آباد و مدرس خبر داد و تصریح کرد: دیگر تجهیزات مورد نیاز پروژه تا روز یکشنبه از گمرک خارج می شوند و ظرف 15 روز آینده کار بتن ریزی آن آغاز خواهد شد.

    وی یادآور شد: تا هفت روز دیگر یکی از پل های این تقاطع غیر همسطح که روبروی بستنی فروشان قرار دارد باز خواهد شد تا رانندگانی که از طالقانی به سمت میدان می آیند ناچار به تغییر زیاد مسیر خود نباشند.

    20 میلیارد تومان اعتبار پروژه

    شهردار دزفول درادامه بابیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح فتح المبین دزفول شامل روگذر و زیرگذر بوده و بزرگترین تقاطع غیرهمسطح شمال خوزستان محسوب می شود، اعتبار ساخت و احداث  این پروژه را 20 میلیارد تومان عنوان کرد.

    کرمی نژاد بااشاره به کاهش سالانه درآمدهای شهرداری دزفول به دلیل کاهش فروش پروانه های ساختمانی، گفت: با وجود تمام این مشکلات اما ما همواره سعی کرده ایم تعداد پروژه های خود را در مناطق سه گانه و شهرداری مرکزی دزفول افزایش دهیم و با تمام توان در جهت تکمیل آنها و خدمت رسانی به شهروندان گام برداریم تا رفاه شهروندان تامین شود.

    وی افزود: در تمام زمان ساخت این پروژه شهروندان ساکن در مناطق نزدیک تقاطع غیر همسطح فتح المبین و دیگر رانندگان و شهروندان با مشکلات زیادی در تردد خود مواجه بودند که صبر و درک آنها و همکاری آنها با شهرداری جای تقدیر دارد و امیدوار هستیم با هرچه زودتر احداث شدن این پروژه بزرگ شاهد کاهش حجم قابل توجهی از بار سنگین ترافیک شهری، کوتاه شدن بسیاری از مسیرها و دیگر مزایای این طرح عظیم موجب رضایتمندی شهروندان باشیم.

    وی همچنین در خصوص پل برقی و عابرپیاده میدان افشار نیز گفت: ساخت پل عابرپیاده و برقی میدان افشار در انتظار جابه جایی یکی از دکل های برق فشار قوی بود که این کار انجام شد، ضمن اینکه ماشین آلات و تجهیزات این پروژه تامین شده و از دوروز دیگر کار تکمیل ساخت این پل آغاز خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو