مدیران خودروعصر اعتبار

انبوه‌سازان، مسؤولیت ساخت مسکن ملی در زنجان را بر عهده دارند

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: انبوه‌سازان، مسؤولیت ساخت واحدهای طرح اقدام ملی تولید مسکن در این استان را بر عهده دارند و آورده دولت در این طرح، تامین زمین و پرداخت تسهیلات است.

انبوه‌سازان، مسؤولیت ساخت مسکن ملی در زنجان را بر عهده دارند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، مسعود بیات‌منش شامگاه سه‌شنبه در جلسه مشترک با هیات‌مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان در خصوص طرح اقدام ملی مسکن این استان، افزود: با توجه به آورده دولت، هماهنگی و همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در خصوص ارائه خدمات مهندسی در بخش‌های طراحی، نظارت، نقشه‌برداری، شهرسازی و تفکیک واحدها بسیار لازم و ضروری است.

    وی اظهار داشت: سهم استان زنجان در طرح اقدام ملی تولید مسکن 10 هزار واحد مسکونی است.

    بیات‌منش خاطرنشان کرد: از این تعداد، 9 هزار واحد سهم شهرستان زنجان و یک هزار واحد دیگر نیز در سایر شهرستان‌های استان احداث خواهد شد.

    اصغر رسولی، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های ایجاد شده برای مهندسان جهت مشارکت در این طرح، گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان جهت تعامل با اداره کل راه و شهرسازی استان برای طراحی و نظارت پروژه‌های طرح اقدام ملی ساخت مسکن آمادگی کامل دارد.

    در ادامه جلسه، اعضای حاضر به بیان دیدگاه‌های خود پرداخته و در نهایت مقرر شد نظامنامه‌ای در خصوص نحوه ارائه خدمات مهندسی توسط هیات‌مدیره سازمان تدوین شود تا مطابق آن شیوه ارجاع کار به مهندسان علاقه‌مند به فعالیت در این طرح مشخص شود.

    همچنین در خصوص مسائل مشترک بین سازمان و اداره کل راه و شهرسازی شامل نظارت عالیه ماده 35 ، بحث افزایش تعرفه خدمات مهندسی، لزوم فعالیت آزمایشگاه‌ها در شهرستان‌ها، تمدید پروانه‌ها و ارتقای پایه اعضای سازمان بحث و بررسی شد.

    سهم استان زنجان در مرحله اول این طرح، پنج هزار و 100 واحد بود که با پیگیری‌های انجام شده، پنج هزار واحد دیگر به سهم این استان در طرح اقدام ملی تولید مسکن اضافه شد و در مجموع سهم زنجان در این طرح به بیش از 10 هزار واحد رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار