مدیران خودروعصر اعتبار

ثبت‌نام ۱۰ هزار نفر در طرح «ملی مسکن» کرمان

عصر ساختمان-سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در خصوص اقدامات انجام شده در راستای طرح اقدام ملی مسکن در استان گفت: حدودا ۱۰ هزار نفر در استان ثبت‌نامی داشتیم که در مرحله پالایش قرار دارند.

ثبت‌نام ۱۰ هزار نفر در طرح «ملی مسکن» کرمان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از فارس، حاجی‌زاده امروز در جلسه شورای مسکن استان کرمان با بیان اینکه در حوزه شمال استان کرمان بالغ بر 25 هزار و 500 واحد مسکن مهر طی سال‌های گذشته و تا امروز به طور رسمی افتتاح و تحویل متقاضیان شده است، اظهار داشت: آخرین مرحله واگذاری شامل یک هزار و 10 واحد در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان کرمان بهره‌برداری شد.

    وی با بیان اینکه 7 هزار واحد مسکن مهر باقیمانده که بخشی از آنها پرونده قضائی دارند ودر حال رسیدگی در مراجع قضائی هستند، عنوان کرد: یک هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی داریم که با توجه به شیوه‌نامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در حال تعیین تکلیف هستند، این واحدها 6 پروژه را شامل می‌شوند که فرآیند واگذاری آنها در حال انجام است و دو مورد آن قرارداد منعقد شده است.

    سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان بیان کرد: در مجموع یک هزار و 900 واحد مسکن مهر باقیمانده که تا پایان سال با همکاری اعضای شورای مسکن و شرکت‌ها و متقاضیان باید تعیین تکلیف شوند که اختتام مسکن مهر را شاهد باشیم.

    وی ابراز کرد: 340 واحد پروژه‌‌های تفاهمنامه سه جانبه انبوه‌ساز داریم که بخشی از یک هزار و 900 واحد باقیمانده هستند و با توجه به افزایش نرخ قیمت ساخت، باید از طریق منابع دولتی، فروش اراضی مسکن مهر، تسهیلات و آورده متقاضی تامین شوند.

    حاجی‌زاده بیان کرد: خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن‌های مهر نیز طبق موافقتنامه‌ها مبادله شده باید دو سوم از سوی نهاد‌های خدماتی و یک سوم از سوی راه و شهرسازی تامین شوند.

    وی خاطرنشان کرد: راه‌های دسترسی مسکن مهر به ویژه شهرستان‌های راور و کوهبنان و کرمان و شهر ماهان از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شود.

    حاجی‌زاده در خصوص اقدامات انجام شده در راستای طرح اقدام ملی مسکن تاکنون در استان گفت: کرمان به عنوان پایلوت طرح اقدام ملی مسکن اقدامات اولیه را از مهر ماه آغاز کرد و حدودا 10 هزار نفر ثبت‌نامی داشتیم که در مرحله پالایش قرار دارند.

    وی ادامه داد: 17 قطعه زمین را برای 17 پروژه مشارکتی طرح اقدام ملی در استان کرمان فراهم کردیم که چهار مورد آن در حال انجام قرارداد هستند و مابقی نیز تا پایان سال تعیین تکلیف می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو