مدیران خودروعصر اعتبار

حذف بی سر و صدای نرده‌های چهارراه ولیعصر

ایمنی شهروندان فدای زیبایی

عصر ساختمان- حذف بی سروصدای نرده های چهارراه ولیعصر روزنه ای برای جاری شدن سیل شهروندان به این چهار راه باز کرده است.

حذف بی سر و صدای نرده‌های چهارراه ولیعصر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شهرداری تهران به تازگی در اقدامی بی سر و صدا دست به حذف نرده های حایل پیاده رو و خیابان در چهارراه ولی عصر زده است.

    سال گذشته شهرداری تهران با این توجیه که معلولین نمی توانند از زیرگذر چهارراه ولیعصر استفاده کنند و نرده های چهارراه ولی عصر هم مانع تردد آنها از خیابان است قصد داشت که نرده ها را حذف کند، اما پلیس راهور با این تصمیم مخالفت کرد و گفت: برچیدن نرده‌ها موجب ورود افراد پیاده به خیابان می شود و به دنبال آن هم شاهد افزایش ترافیک خواهد شد و لذا اجازه چنین اقدامی را نمی دهیم.

    با گذشت یکسال از مجادله پلیس و شهرداری، شواهد حاکی از آن است که پلیس مثل سال قبل در مقابل تصمیم شهرداری مقاومت نکرده و شهرداری هم با قرار دادن گلدات های بزرگ به جای نرده، فضایی را هم برای تردد به سمت خیابان باز گذاشته است.

    علی محمد مختاری مدیر عامل سازمان بوستان ها در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص این اقدام سازمان زیباسازی شهرداری در چهارراه ولیعصر گفت: نرده های چهارراه ولی عصر ضمن بر هم زدن زیبایی این چهارراه، خطراتی هم ایجاد کرده بود و خیلی اوقات هم شاهد پرش مردم از روی نرده بودیم که همین امر سبب شد نرده ها را حذف کرده و به جای آن گلدان قرار دهیم.

    مدیر عامل سازمان بوستان ها با بیان اینکه قرار نیست فضایی ایجاد شود تا شهروندان بتوانند از بین گلدان‌ها تردد کنند، اظهار کرد:  برای جلوگیری از آسیب ناشی از پرش شهروندان از روی نرده، تلاش کردیم با نصب گلدان، در کنار زیبایی مردم را به استفاده از زیر گذر هم ترغیب کنیم.

    اما به راستی اگر هدف از این کار بازگرداندن زیبایی بود، لزومی نداشت که بین گلدانها و نرده ها فاصله باشد، فاصله ای که حتی بیشتر از نیاز افراد ناتوان است و تعداد زیادی از افراد می توانند از این فاصله ایجاد شده عبور کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار