مدیران خودروعصر اعتبار

بنیاد مسکن عهده دار ساخت ۱۳۸ هزار واحد از طرح اقدام ملی مسکن

عصر ساختمان- معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ساخت ۱۳۸ هزار واحد از سهمیه استان‌ها در طرح اقدام ملی مسکن در مسئولیت بنیاد مسکن است.

بنیاد مسکن عهده دار ساخت ۱۳۸ هزار واحد از طرح اقدام ملی مسکن
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از میزان، جواد حق شناس، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  درباره طرح اقدام ملی مسکن و اقدامات انجام شده از سوی بنیاد مسکن اظهار کرد: بالغ بر 138 هزار واحد از سهمیه استان‌ها در طرح اقدام ملی مسکن در مسئولیت بنیاد مسکن است که با کمک مردم، انبوه سازان، ساخت مستقیم و تحویل زمین به متقاضیان در مواردی که تراکم کم باشد ساخته می‌شود.

    وی افزود: در ابتدا قرار بود ساخت 100 هزار واحد از 400 هزار واحد در شهر‌های زیر 100 هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن قرار گیرد که در ادامه ساخت 38 هزار واحد دیگر در برخی شهرها، بدون محدودیت جمعیتی به بنیاد مسکن واگذار شود.

    معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: حدود 40 هزار قطعه زمین به طور رسمی تحویل ما داده شده است که در حال حاضر در مرحله تهیه نقشه و دریافت پرونده است و در مواردی که افراد آمادگی انجام کار دارند پروژه به آن‌ها سپرده می‌شود.

    حق شناس گفت: کار اجرایی حدود 12 هزار واحد شامل 7 هزار واحد از پروژه‌های بنیاد مسکن و 5 هزار واحد از پروژه‌هایی که زمین دریافت کرده اند آغاز شده که قرار است به طرح اقدام ملی مسکن منتقل شود.

    وی افزود: طی پیامکی که به افراد متقاضی اقدام ملی مسکن ارسال شد و از تاریخ 16 بهمن به سایت مراجعه کردند شهر‌هایی که مربوط به بنیاد مسکن می‌شود و در سایت معلوم شده که افراد برای انجام فرآیند ثبت نام باید به بنیاد مراجعه کنند.

    معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد: برای اینکه ازتراکم کاری و مشکلات رفت و آمد کاسته شود متقاضیان به گروه‌هایی تقسیم شده اند که براساس زمان بندی به بنیاد مسکن مراجعه خواهند کرد و این موضوع به صورت پیامکی به افراد اطلاع داده می‌شود.

    حق شناس در ادامه گفت: مواردی که بعد از تأیید و اعتبار سنجی بانک که باید انجام شود پروژه به اطلاع متقاضیان رسانده می‌شود و پس ازموافقت ادامه فرآیند ثبت نام انجام می‌شود و کار مسکن آن‌ها پیگیری می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو