مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار تهران:

موفقیت زنان در مدیریت شهری تونس امیدوارکننده است

عصر ساختمان- شهردار تهران موفقیت زنان در عالی‌ترین سطوح حکمروایی محلی تونس را دلگرم‌کننده و امیدوارکننده دانست و گفت: این موضوع نشان بازگشت سریع آرامش به کشور تونس است.

موفقیت زنان در مدیریت شهری تونس امیدوارکننده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا،  مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، پیروز حناچی که برای شرکت در مجمع جهانی شهری در رأس هیاتی به ابوظبی سفر کرده، در حاشیه این رخداد بین‌المللی با سعاد بن عبدالرحیم شهردار تونس دیدار کرد.

    وی در این دیدار ضمن تحسین تونس برای گذران دوران سخت پساانقلاب، از حضور پررنگ زنان در نظام مدیریت این شهر ابراز خوشحالی کرد.

    حناچی افزود: موفقیت زنان در عالی‌ترین سطوح حکمروایی محلی علاوه بر دلگرم‌کننده و امیدوارکننده بودن، نشان بازگشت سریع آرامش به کشور تونس است.

    عبدالرحیم نیز در این دیدار ابراز امیدواری کرد تا تهران و تونس بتوانند به بهترین شکل تجربیات و دانش خود را دراختیار هم بگذارند.

    انتقال تجربیات در زمینه‌های توسعه حمل ‌و نقل عمومی به کابل
    حناچی همچنین در حاشیه مجمع جهانی شهری با احمد ذاکی شهردار کابل دیدار کرد.

    وی در این دیدار از آمادگی شهرداری تهران مبنی بر همکاری و انتقال تجربیات در زمینه‌های توسعه حمل‌ و نقل عمومی به کابل سخن گفت.

    حناچی تاکید کرد: تهران می‌تواند دانش لازم برای ساخت خطوط زیرزمینی حمل‌ و نقل شهری را دراختیار کابل بگذارد.

     

    ذاکی نیز تاکید کرد که تهران در حوزه‌های بسیاری می‌تواند برای کابل چراغ راه باشد و شهر او نیازمند تجربیات تهران به‌ویژه درمورد توسعه حمل‌ونقل عمومی است.

    مجمع جهانی شهری که توسط برنامه سازمان ملل متحد از سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرده است، از 8 تا 13 فوریه (19 تا 24 بهمن ماه) ادامه خواهد داشت و شهردار تهران و هیات همراه تا 21 بهمن در این مجمع حضور خواهند داشت.

    این مجمع با هدف به‌اشتراک‌گذاری تجربیات مدیریت شهری با شرکت مدیرانی از تمام جهان برگزار می‌شود.به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو