مدیران خودروعصر اعتبار

بدری:

افزایش قیمت مصالح ساختمانی؛ افزایش نرخ ارز نباید تأثیری در قیمت مصالح داشته باشد

عصر ساختمان- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: برخی از فروشندگان و دلالان علت افزایش قیمت مصالح ساختمانی را افزایش نرخ دلار و ارز اعلام می کنند، این در حالی که محصولی مانند میلگرد تولید داخل بوده و طبعا افزایش نرخ ارز نباید هیچ تأثیری در قیمت این محصول داشته باشد.

افزایش قیمت مصالح ساختمانی؛ افزایش نرخ ارز نباید تأثیری در قیمت مصالح داشته باشد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از خانه ملت، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از افزایش چشمگیر قیمت مصالح ساختمانی، گفت: متأسفانه به دلیل خلاء های نظارتی در حوزه مصالح و تجهیزات ساختمانی، قیمت تجهیزات این حوزه در چند هفته اخیر افزایش چشمگیری داشته که قطعا علت اصلی این موضوع، فعالیت دلالان است.

    نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس آمارها، قیمت محصول میلگرد در هر کیلو به بیش از 7 هزار تومان رسیده است، همچنین قیمت تیرآهن نیز افزایش چشمگیری داشته، از این رو به طور حتم افزایش قیمت مصالح ساختمانی بازار ساخت و ساز مسکن را دچار تنش و تلاطم خواهد کرد.

    افزایش نرخ ارز نباید هیچ تأثیری در قیمت مصالح ساختمانی تولید داخل داشته باشد

    وی گفت: برخی از فروشندگان و دلالان علت افزایش قیمت مصالح ساختمانی را افزایش نرخ دلار و ارز اعلام می کنند، این در حالی که محصولی مانند میلگرد تولید داخل بوده و طبعا افزایش نرخ ارز نباید هیچ تأثیری در قیمت این محصول داشته باشد.

    دولت کاملا بازار مسکن به ویژه بازار مصالح و تجهیزات ساختمانی را رها کرده است

    این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: متأسفانه دولت کاملا بازار مسکن به ویژه بازار مصالح و تجهیزات ساختمانی را رها کرده است و این مسئله موجب جولان دلالان در این حوزه شده است، از این رو تداوم افزایش قیمت مصالح ساختمانی، به ضرر سازندگان و تبعا به ضرر خریداران مسکن تمام خواهد شد. بنابر این دولت باید از منافع اقتصادی مردم در این حوزه دفاع کند.

    دولت باید هر چه سریع تر چاره ای برای مدیریت بازارهای اقتصادی به ویژه بازار مسکن بیاندیشد

    بدری تصریح کرد: دولت باید هر چه سریع تر چاره ای برای مدیریت بازارهای اقتصادی به ویژه بازار مسکن بیاندیشد، قطعا اگر اقدام قابل قبولی در این عرصه صورت نگیرد، باید بار دیگر شاهد بروز تلاطم در بازار مسکن باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو