مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد:

ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای خانوارهای معلول کلید خورد

عصر ساختمان- رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: ۱۵ هزار واحد مسکونی به خانوارهای دارای عضو معلول واگذار می‌شود که در فاز نخست ۱۵۰۰ خانوار دارای عضو شدید و خیلی شدید تا پایان امسال تحویل می‌شود.

ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای خانوارهای معلول کلید خورد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، صبح روز یکشنبه 11 خردادماه، تفاهم نامه سه جانبه مشارکت در ساخت مسکن برای خانوارهای دارای  2 معلول و بیشتر و زنان سرپرست خانوار که توانایی تامین زمین برای ساخت واحد مسکونی را دارا هستند، میان سازمان بهزیستی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به امضا رسید.

    در این نشست سه جانبه، وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور، درباره این تفاهم همکاری سه جانبه، اظهار داشت: بر اساس این تفاهم نامه، 15 هزار واحد مسکونی به خانوارهای دارای عضو معلول واگذار می‌شود که در فاز نخست 1500 خانوار دارای عضو شدید و خیلی شدید تا پایان امسال تحویل می‌شود که کلیه مراحل ساخت مسکن از طراحی و صدور پروانه تا صدور پایان کار با مشارکت بنیاد مسکن، قرارگاه خاتم و بهزیستی است.

    *ساخت 87هزار واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی

    رئیس سازمان بهزیستی کشور در بیان اینکه در 16 ماه اخیر 21 هزار واحد مسکونی در اختیار مددجویان بهزیستی قرار گرفته است، افزود: 14 هزار خانوار دارای دو معلول و بیشتر داریم که به 8 هزار و 700 خانوار، واحد مسکونی تحویل شده است. سایر خانوارهای دارای دو معلول به بالا نیز تا پایان سال جاری با همکاری سایر نهادهای غیر دولتی متولی مسکن در کشور صاحب‌خانه می‌شوند.

    وی ضمن بیان اینکه تاکنون این سازمان 123 هزار واحد برای مددجویان ساخته است، گفت: 87 هزار واحد مسکونی از این واحدها در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به مددجویان تحویل داده شده است.

    رئیس سازمان بهزیستی در پایان با اشاره به این نکته که 1 میلیون و 550 هزار تومان هزینه ساخت هر متر مربع از این 1500 واحد است، گفت: 75 درصد هزینه را بهزیستی و 25 درصد باقی مانده را قرارگاه خاتم متقبل شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار