مدیران خودروعصر اعتبار

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن خبر داد:

تکمیل فرآیند ثبت نام مردم در طرح اقدام ملی تا پایان خرداد

مالکیت هیچ واحدی به انبوه‌سازان واگذار نمی‌شود

عصر ساختمان- معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: با توجه به توافقات صورت گرفته بنا شده است که تا پایان خردادماه سال جاری ثبت نام تمامی متقاضیان تکمیل شود اما شروع تمامی مدل‌های ساخت مسکن در طرح اقدام ملی نیازمند ایجاد سامانه ارتباط بانک عامل مسکن است.

تکمیل فرآیند ثبت نام مردم در طرح اقدام ملی تا پایان خرداد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، جواد حق‌شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن اشاره به اینکه اپیدمی جهانی ویروس کرونا روند ساخت طرح اقدام ملی را کند کرده است، بیان کرد: امکان اتمام ساخت پروژه طرح اقدام ملی تا پایان سال 1400 وجود دارد اما در حال حاضر با توجه به شرایط پیش آمده طرح اقدام ملی از برنامه‌زمانبندی خود عقب است.

    معاون مسکن شهری بنیاد مسکن، در ارتباط با فرآیند ثبت‌نام مردم در طرح اقدام ملی، افزود: با توجه به توافقات صورت گرفته بنا شده است که تا پایان خردادماه سال جاری ثبت نام تمامی متقاضیان تکمیل شود اما شروع تمامی مدل‌های ساخت مسکن در طرح اقدام ملی نیازمند ایجاد سامانه ارتباط بانک عامل مسکن است.

    *آغاز ساخت 2000 واحد مسکونی طرح اقدام ملی در شهرهای زیر 100هزار نفر

    وی با بیان اینکه بنیاد مسکن مسئولیت ساخت 138هزار واحد مسکونی در طرح اقدام ملی را بر عهده دارد، گفت: مطابق توافق بین بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی، سازمان ملی زمین و مسکن  نسبت به معرفی زمین به بنیاد مسکن موظف شد.

    حق‌شناس، با اشاره به نکته که سازمان ملی زمین و مسکن، 60هزار واحد زمین را در نقاط مختلف کشوربه بنیاد مسکن معرفی کرده است، عنوان کرد:  پس از پایش و ارزیابی زمین معرفی شده بر اساس معیارهای زیرساخت شهری، 37هزار واحد مسکونی در این مرحله مورد تایید قرار گرفت که کار تهیه نقشه و فاز 1 ساخت 2هزار واحد آن در استان های قم‌ و مازندران و چند استان دیگر آغاز شده است.

    معاون مسکن شهری بنیاد مسکن، در توضیح مدل ساخت طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر 100هزار نفر، گفت: متقاضیان 138هزار واحد مسکونی که به عهده بنیاد مسکن است پیش از ساخت مشخص شده و مالکیت هیچ یک از واحدهای مسکونی مذکور به انبوه‌سازان واگذار نخواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو