مدیران خودروعصر اعتبار

افتتاح ۲۱۰۰ مسکن ویژه خانوارهای دارای معلولیت در هفته آینده

عصر ساختمان- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور از تحویل ۲۱۰۰ مسکن ویژه خانوارهای دارای بیش از دو معلول همزمان با آغاز هفته بهزیستی خبر داد.

افتتاح ۲۱۰۰ مسکن ویژه خانوارهای دارای معلولیت در هفته آینده
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، مسعود آسیما با اشاره به چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی گفت: این هفته را با گرامیداشت یاد و خاطره موسس این سازمان، دکتر محمدعلی فیاض بخش آغاز می‌کنیم. امسال هفته بهزیستی از شنبه 21 تا 26 تیرماه با شعار بهزیستی در گام دوم شفافیت، تحول خدمت و ارتقای سلامت اجتماعی در بستر خانواده برگزار می‌شود. همچنین برنامه‌هایی را برای این هفته تدارک دیده‌ایم که با توجه به شرایط کشور و شیوع کرونا بیشتر در فضای مجازی و ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

    وی افزود: رونمایی از سامانه الکترونیکی مجوزهای سازمان بهزیستی و رونمایی از صورت‌های مالی سال 98 بهزیستی در راستای شفافیت بخشی از برنامه‌های این سازمان در هفته آتی هستند. اورژانس اجتماعی نیز مانوری را در سراسر کشور در مناطق پرتردد شهرها برگزار می‌کند و راهنمایی‌های لازم را در زمینه پیشگیری از کرونا و آگاهی‌بخشی در زمینه فعالیت‌های بهزیستی ارائه می‌دهد.

    آسیما در ادامه با بیان اینکه روز22 تیرماه افتتاح همزمان 2100 پروژه مسکن مددجویان و معلولان سازمان بهزیستی را خواهیم داشت، اظهار کرد: این مسکن‌ها به خانواده‌های دارای دو معلول به بالا تحویل داده می‌شود. روز سه شنبه نیز شورای مشورتی مدیرکل‌های سازمان بهزستی برگزار می‌شود که این شورا متشکل از فرزندان موفق سازمان بهزیستی است.

    مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: روز 24 تیرماه نیز مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد به شکل ویدئو کنفرانس در 6 استان افتتاح می‌شود. تفاوت این مراکز با مراکز قبلی این است که علاوه بر کار درمان معتادان، زمینه اشتغال آنها را هم فراهم می‌کند. روز 25 تیرماه هم با نشست دبیرخانه مناسب سازی ویژه معلولان شروع می‌شود و در فرهنگسرای هنر هم آثار دارای معلولیت رونمایی خواهد شد. همچنین رونمایی از تمبر یادبود چهلمین سالگرد بهزیستی و افتتاح خانه‌های کوچک توانبخشی با حضور رئیس بهزیستی به شکل ویدئو کنفرانس از دیگر برنامه‌های هفته بهزیستی است.

    به گفته آسیما، سامانه دیده بان هم که سامانه نظارتی بهزیستی است در انتهای هفته بهزیستی افتتاح می‌شود. همچنین مردم از این پس می‌توانند از طریق تلفن 1482 موارد نظارتی خود را به اطلاع دستگاه‌های نظارتی بهزیستی برسانند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو