مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر خبر داد

افتتاح ۵۹۶ پروژه عمرانی استان بوشهر در دهه فجر

عصر ساختمان:رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از افتتاح ۵۹۶ پروژه عمرانی بااعتباری بالغ‌بر ۳۱۹ میلیارد تومان در استان بوشهر در دهه فجر خبر داد.

افتتاح ۵۹۶ پروژه عمرانی استان بوشهر در دهه فجر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس ،  رضا عوض‌پور ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با اشاره به‌ضرورت تخصیص اعتبار مناسب جهت بهره‌برداری به‌موقع از پروژه‌های اجرایی اظهار داشت: میزان تخصیص اعتبار تملک دارایی از ابتدای امسال 34 درصد بوده که این میزان تخصیص نیز با در نظر گرفتن نیازهای مردم و اولویت پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالاتر مدیریت خواهد شد.

    وی با اشاره به بهره‌برداری از 596 پروژه بااعتباری بالغ‌بر 319 میلیارد تومان در دهه فجر در استان بوشهر افزود: بهره‌برداری از پروژه‌هایی که موردنیاز و مطالبات مردم است، رضایت‌مندی بیشتری در جامعه به همراه خواهد داشت.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر سهم بنیاد مسکن را در افتتاح پروژه‌های دهه فجر با 181 پروژه بیشتر از همه دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی 188 پروژه بااعتباری افزون بر 14 میلیارد تومان را افتتاح می‌کند که از نظر تعداد بیشترین پروژه‌های استان خواهد بود.

    وی با اشاره به بازدید کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با هماهنگی فرمانداران از پروژه‌های در حال اجرا در تمام نقاط استان گفت: بر اساس بازدید‌های کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از پروژه‌های در حال اجرا با در نظر گرفتن بیشترین میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و اولویت در بهره‌برداری، به این پروژه‌ها اعتبار تخصیص می‌دهیم تا در دهه فجر به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم قرار گیرند.

    عوض‌پور منابع تأمین اعتبار برای اجرای پروژه‌ها در استان را منابع عمومی دولت، ارزش‌افزوده، آلایندگی‌ها و کمک‌‌های مقام معظم رهبری به مناطق محروم و تملک دارایی‌ها و... برشمرد و بیان کرد: اداره کل راه و شهرسازی بیشترین رقم اعتبار پروژه‌ها به میزان 960 میلیارد ریال را به خود اختصاص داده که در دهه فجر افتتاح خواهد کرد.

    وی تصریح کرد: افتتاح پروژه‌های شهرداری با توجه به نیاز مردم بیشترین رضایتمندی را در جامعه به همراه خواهد داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی