مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار بندرعباس:

رفع معضلات شهری نباید تنها بر دوش شهرداری باشد

عصر ساختمان- شهردار بندرعباس گفت: رفع معضلات شهری نباید تنها بر دوش شهرداری بندرعباس قرار گیرد بلکه باید همه دستگاه‌ها در این زمینه به شهرداری کمک کنند تا بتوانیم سطح ارائه خدمات به مردم را به طور تدریجی بهبود دهیم.

رفع معضلات شهری نباید تنها بر دوش شهرداری باشد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس  ، عباس امینی‌زاده امروز در جلسه شورای مسکن استان هرمزگان که به ریاست استاندار برگزار شد، اظهار کرد: کمک به رفع مشکلات مردم شهر بندرعباس در مجموعه طرح‌های مسکن مهر در شهرک پیامبر اعظم(ص) یکی از دغدغه‌های جدی اعضای شورای شهر بندرعباس و مدیریت شهری بود که برای این منظور شهرداری ویژه برای این شهرک ایجاد شده است.
    وی با بیان اینکه شهرداری مصمم به کاهش معضلات این شهرک و بهبود ارائه خدمات شهری به مردم ساکن در این منطقه است، افزود: علاوه بر تقویت خدمات شهری در این منطقه و برنامه‌ریزی برای احداث بوستان‌ها و برخی معابر در این شهرک به دنبال تقویت اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در این منطقه نیز هستیم.

    شهردار بندرعباس با اشاره به گستردگی شهر بندرعباس و وسعت طولانی این شهر و هزینه‌های بالای تحمیل شده به شهرداری به دلیل استهلاک بالای تجهیزات و وسایل خدماتی و ... خاطرنشان کرد: برخی زیرساخت‌ها در شهرک پیامبر اعظم(ص) با کمبود و محدودیت مواجه است و ارائه خدمات شهری به این منطقه را با محدودیت مواجه کرده است.
    امینی‌زاده عنوان کرد: رفع معضلات شهری نباید تنها بر دوش شهرداری بندرعباس قرار گیرد بلکه باید همه دستگاه‌ها در این زمینه به شهرداری کمک کنند تا بتوانیم سطح ارائه خدمات به مردم را به طور تدریجی بهبود دهیم.

    وی اضافه کرد: حدود 200 خدمت متنوع در شهرها بر دوش شهرداری‌های قرار گرفته اما اعتبارات کافی برای اجرای این خدمات مورد انتظار مردم وجود ندارد و نوسانات اقتصادی سبب نوسان اعتبارات شهرداری‌ها شده است.

    شهردار بندرعباس در عین حال بر اهمیت ارتقای کیفیت ارائه خدمات مطلوب در همه زمینه‌ها به شهروندان در بندرعباس تاکید کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو