مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شهر جدید پردیس اعلام کرد؛

تمرکز ویژه بر تکمیل پروژه‌های مسکن مهر

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، از تکمیل بخشی از تاسیسات پروژه های مسکن مهر خبر داد و گفت: با تمرکزی که بر تسریع این پروژه ها صورت گرفته، مسکن مهر پردیس تعیین تکلیف می شود.

تمرکز ویژه بر تکمیل پروژه‌های مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، سید مهدی هدایت با بیان اینکه تعدادی از «مرکز محله»ها طی هفته‌های اخیر در شهر جدید پردیس آغاز به کار کرده اند، گفت: پس از آغاز فعالیت وزیر جدید راه و شهرسازی، تمرکز ویژه ای برای حل مشکل پروژه های مسکن مهر خصوصا پروژه های مسکن مهر پردیس شکل گرفته است.

    وی درباره حل مشکل تحویل نصبیات پروژه‌های مسکن مهر پردیس در فاز11 این شهر جدید اظهار داشت: این مشکلات در حال بر طرف شدن و تا به حال مشکل تحویل 500 واحد مسکن مهر فاز 11 رفع شده است. ضمن اینکه موضوع عدم تحویل پکیج به متقاضیان این فاز شهر جدید پردیس نیز برطرف شده است.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه مشکل کمبود یا نبود آسانسور برای برخی از پروژه های مسکن مهر این شهر جدید حل شده است، گفت: در هفته های اخیر تعداد زیادی از واحدهای متوقف شده فاز 8 فعال شده است.

    هدایت همچنین در خصوص ساخت واحدهای جدید مسکن مهر در فاز 8 پروژه های مسکن مهر شهر جدید پردیس با هدف جبران کمبود واحد تعدادی از متقاضیانی که قبلا ثبت نام کرده بودند، گفت: کارهای نهایی اقاله پروژه های مسکن مهر یکی از پیمانکاران در حال انجام است. چندین سال بود که این پروژه متوقف شده بود و مردم در بلا تکلیفی به سر می بردند.

    به گفته این مقام مسئول در شرکت عمران شهرهای جدید، انجام عملیات آسفالت ورودی فاز 8 و دو بانده کردن این مسیر بعد از 7 سال، از دیگر اقدامات انجام شده شرکت عمران شهر جدید پردیس در چند هفته اخیر بوده است.

    هدایت یادآور شد: عملیات اجرایی ساخت بناهای روبنایی شامل مساجد، مدارس و... نیز فعال شده و هیچ مشکلی برای تامین منابع مالی وجود ندارد؛ اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این پروژه ها از محل درآمدهای شرکت عمران شهر جدید پردیس تامین شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار