مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شهر جدید پردیس:

پیمانکاران بدعهد مسکن مهر پردیس خلع‌ید می‌شوند

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: مسکن مهر پردیس باید تا سال آینده تکمیل و تحویل متقاضیانی شود که بیش از ۱۲ سال در انتظار تحویل واحدهایشان هستند و برای این کار با هیچ پیمانکاری مماشات نخواهیم کرد.

پیمانکاران بدعهد مسکن مهر پردیس خلع‌ید می‌شوند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، «خلیل محبت‌خواه» در جریان بازدید دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از فازهای مختلف شهر پردیس و روند اجرای مسکن در این شهرستان در نشستی اظهار داشت: مقرر شد پیگیری‌هایی برای اقاله پیمانکاران که اقدام به ساخت و ساز و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های خود نمی‌کنند، انجام شود.

    وی گفت: در این نشست عملکرد پیمانکاران و تصمیم گیری در مورد آنها که در برخی موارد باید به‌طور حتم فسخ قرارداد و خلع ید شوند، مورد بررسی قرار گرفت.

    مدیرعامل شرکت عمران پردیس افزود: به‌زودی پیمانکاران خوش‌سابقه، جایگزین پیمانکاران بدعهدی می‌شوند که در ماه‌های اخیر اقدامی برای ساخت و ساز و اتمام پروژه‌های مسکن مهر پردیس نداشتند.

    محبت خواه با بیان اینکه پیمانکاران بدعهد باید پاسخگوی متقاضیان باشند، تأکید کرد: با پیگیری‌های دستگاه قضایی و دادستان شهرستان پردیس، این نوع پیمانکاران بدعهد به مراجع قضایی معرفی خواهند شد تا بابت این تاخیرات و ناکارآمدی اقدامات لازم صورت بگیرد.

    وی بیان‌داشت: مانند اقاله پیمانکاران بدعهد در ماه‌های گذشته، پروژه‌های دیگر مسکن مهر پردیس نیز باید به‌سرعت تعیین‌تکلیف شوند و در صورت عدم فعالیت، اقاله و خلعیت به‌سرعت انجام خواهد شد تا این پروژه تحویل متقاضیان شود.

    مدیرعامل شرکت عمران پردیس تاکید کرد: پروژه‌های مسکن مهر پردیس باید تا سال آینده تکمیل و تحویل متقاضیانی شود که بیش از 12 سال در انتظار تحویل واحدهایشان هستند و برای این کار با هیچ پیمانکار و قصور کننده‌ای مماشات نخواهیم داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی