مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین:

تکلیف هتل‌های نیمه تمام قزوین باید مشخص شود

عصر ساختمان- مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین گفت: در سال های گذشته به سبب نیاز استان به هتل با طرح های تشویقی سرمایه گذاران برای ساخت هتل ترغیب شدند که هیچکدام از این پروژه ها به اتمام نرسیده است.

تکلیف هتل‌های نیمه تمام قزوین باید مشخص شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، علیرضا خزائلی ظهر امروز در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: امروز تکلیف هتل های نیمه تمام قزوین مشخص نیست و در هر گوشه ای از شهر هتلی نیمه تمام مانده است.

    وی بیان کرد: بسیاری از مجوزهایی که در سال های گذشته برای ساخت هتل داده شده است به اجرا نرسیده و لذا احساس می شود باید نگاه دوباره ای به این روند داشته باشیم.

    مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین گفت: قطعا ادامه این روند مشکلاتی در حوزه تراکم مجوز ساخت را برای استان ایجاد خواهد کرد همانطور که امروز پروژه های نیمه کاره برای استان مشکل ساز شده اند.

    خزائلی گفت: امروز منطقه نمونه گردشگری ما نیز با تراکم مجوز رو به روست که ادامه این راه دیگر ممکن نیست.

    وی بیان کرد: پیشنهاد ما برای تصحیح این روند بازنگری دوباره به مجوزهاست، با وجود این که برای صدور برخی از این مجوزها بیش از 5 سال زمان برده است ولی باید نگاه دوباره این به این پروژه ها صورت گیرد.

    واگذاری زمین برای سرمایه گذاری در قزوین 6 ماه زمان می‌برد/مدیران مانع تراشی نکنند

    ابوالفضل یاری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری قزوین در ادامه این جلسه اظهار داشت: امروز در شرایطی از حمایت از سرمایه گذار صحبت می‌کنیم که فعالیت های ساده ای نظیر واگذاری زمین و استعلام های مورد نیاز آن در قزوین بیش از 6 ماه زمان لازم دارد.

    وی افزود: ما هنوز در قزوین به تعریف مشترکی برای ارائه خدمات به سرمایه گذاران نرسیده ایم و همین مسئله سبب شده تا امروز ساده ترین کارها در این شهر مدت ها زمان لازم داشته باشد.

    یاری گفت: امروز برای کارهایی که در بسیاری از کشورها کمتر از چند ساعت زمان می برد نزدیک به 6 ماه وقت لازم است و با این شرایط امیدواریم سرمایه گذار تمایل به حضور در استان و سرمایه گذاری داشته باشد.

    وی تاکید کرد: امروز بخش خصوصی می‌داند که نه باید به امید دولت و حمایت مسئولان امیدوار باشد و تا جایی که ممکن است از مراجعه به دستگاه ها جلوگیری می‌کنند.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: تجارب نشان داده است که مدیران به دنبال مانع تراشی برای طولانی تر شدن روند صدور مجوزها هستند و طولانی شدن این روند را دلیل بر تخصصی شدن فعالیت ها میدانند که این راه جز به دلسردی سرمایه گذاران منجر نمی شود.

    یاری افزود: امروز سرمایه گذاران در استان قزوین سردرگم هستند و هیچ مرجع درستی برای پاسخگویی، حمایت و نظارت از فعالیت‌هایشان وجود ندارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار