مدیران خودروعصر اعتبار

معاون اجرایی شرکت نوسازی عباس آباد مطرح کرد؛

اجرای طرح ایمن سازی پل طبیعت در گرو تایید نهاد های بالادستی

عصر ساختمان-جوانی گفت: طرح نهایی ایمن سازی پل طبیعت باید به تایید نهاد‌های بالادستی برسد و پس از آن اجرا شود.

اجرای طرح ایمن سازی پل طبیعت در گرو تایید نهاد های بالادستی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، حمید جوانی معاون اجرایی شرکت نوسازی عباس آباد در توضیح طرح ایمن سازی پل طبیعت برای جلوگیری از بروز خودکشی گفت: 3طرح را برای افزایش ایمنی پل طبیعت از سوی مشاوران ما ارائه شد و امیدواریم در طول هفته آینده بتوانیم بهترین آن‌ها را انتخاب و عملیات افزایش ضریب ایمنی پل طبیعت را آغاز کنیم.

    معاون اجرایی شرکت نوسازی عباس آباد با تاکید بر این نکته که در زمان طراحی و اجرای پل طبیعت تمام معیار‌های ایمنی در آن رعایت شده است، افزود: شهروندان هنگام عبور از پل طبیعت اگر با دقت به جوانب پل نگاه کنند متوجه خواهند شد تمام نکات ایمنی و HSE در زمان احداث پل رعایت شده است و  پل طبیعت ضریب ایمنی بالایی دارد.

    جوانی ادامه داد: برخی از طرح ها پس از ارائه در عمل ایراد فنی داشتند که مجدد جهت اصلاح مرجوع شد.

    جوانی با تاکید با بیان این نکته که در بررسی‌های کارشناسان ضریب ایمنی پل طبیعت تایید شده است، افزود: باید به این نکته توجه داشت که در حالت عادی امکان بروز حادثه سقوط از روی پل برای هیچ فردی وجود ندارد، اما اگر فردی قصد خود کشی داشته باشد  با عبور از نرده‌های محافظ پل می تواند نیت خود را عملی کند.

    معاون اجرایی شرکت نوسازی عباس آباد تصریح کرد: باید به این نکته توجه کرد که به دلیل اخذ برخی از تاییدیه ها از مراجع بالا دستی امیدواریم هرچه سریعتر بتوانیم پروژه ایمن سازی پل طبیعت را آغاز کنیم.

    او تصریح کرد: در زمان بررسی طرح های پیشنهادی باید به این نکته توجه کرد که میزان بار اضافی به پل چه میزان است و پل از لحاظ زیبایی شناسی و معماری دچار آسیب نشود.

    معاون اجرایی شرکت نوسازی عباس آباد ادامه داد: پیش بینی ما این است پل طبیعت تاب آوری وزن ناشی از  ایمن سازی را داشته باشد و امیدواریم عملیات افزایش ضریب ایمنی پل طبیعت پس از انتخاب طرح نهایی در هفته آینده آغاز شود.

    جوانی با اشاره به آمار خودکشی در دیگر نقاط پایتخت گفت: روزانه گزارش‌های متعددی از خودکشی در دیگر معابر پایتخت مخابره می شود اما به دلیل گردشگر پذیر بودن پل طبیعت حساسیت بر روی این پل همواره بیشتر بوده و بروز حادثه خودکشی از روی این پل همواره به چشم مخاطبان می آید.

    او در پاسخ به این سوال که آیا نمی‌توان با استفاده از نیرو‌های انسانی (نگهبان) ضریب خود کشی افراد از روی پل طبیعت را کاهش داد، گفت: ما نسبت به گذشته تعداد نگهبانان پل طبیعت را به دو برابر افزایش دادیم، اما باید به این نکته توجه کرد که اگر فردی قصد خودکشی از روی پل طبیعت را داشته باشد می تواند کمتر از 5 ثانیه نیت خود را عملی کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار