مدیران خودروعصر اعتبار

برخی واحدهای مهر سمنان متقاضی ندارد

برداشتن گام اول طرح اقدام ملی با نام‌نویسی متقاضیان مسکن

عصر ساختمان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خواستار تسریع در روند تکمیل طرح‌های نیمه تمام مسکن مهر در این استان شد.

برخی واحدهای مهر سمنان متقاضی ندارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا ،  منوچهر فخری در نشست شورای مسکن استان سمنان اظهار کرد: باید روند تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مسکن مهر در برخی از شهرستان‌های استان با همکاری و تلاش دستگاه‌های اجرایی سرعت بیشتری بگیرد.

    وی با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی در این خصوص ادامه داد: دلایل تاخیر در تکمیل طرح‌های نیمه تمام مسکن مهر از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام شود.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: باید با ارزیابی‌های دقیق مشخص شود که دلایل تاخیر در تکمیل این طرح ساخت مسکن در استان چه بوده است.

    فخری ادامه داد: مدت زمان ساخت و تکمیل مسکن مهر براساس رویکردهای فنی ، 18 ماهه است و نقص در تکمیل نشدن تعدادی از این واحدها باید هرچه سریع‌تر برطرف شود.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر ضرورت استفاده از پیمانکاران توانمند تاکید و تصریح کرد: پیمانکارانی که در ساخت مسکن مهر مشکلاتی را ایجاد کردند با ارزیابی و رویه‌های کارشناسی و قانونی باید در ادامه فعالیت این افراد تجدید نظر شود.

    برخی واحدهای مسکونی مهر استان سمنان متقاضی ندارد

    دهقان مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این نشست به وضعیت پروژه‌های باقی مانده مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان اشاره و خاطرنشان کرد: با باتوجه به تاکید هماهنگی امور عمرانی استاندار، دلایل تاخیر در تکمیل طرح مسکن مهر در برخی از نقاط استان سمنان به زودی اعلام خواهد شد. ضمن آنکه تعیین و تکلیف واحدهای مسکونی مهر نیمه تمام به جدیت با همکاری دستگاه‌های اجرایی ، تعاونی ها و... در دستور کار است.

    وی با بیان اینکه برخی از واحدهای مسکونی مهر در استان سمنان متقاضی ندارد افزود: این امر باعث بروز مشکلاتی در روند تکمیل این واحدها در استان شده است.

    دهقان با اشاره به برنامه‌های دولت برای ساخت مسکن در استان گفت: گام اول اجرای طرح اقدام ملی برای ساخت مسکن‌های جدید در استان سمنان با نام‌نویسی متقاضیان و اختصاص زمین انجام شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو