مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد؛

۷۲۵ خانواده دارای ۲ معلول خانه دار شدند

عصر ساختمان- قبادی دانا گفت: از مجموع ۲ هزار و ۳۸۱ واحد‌های واگذار شده به معلولان، ۷۲۵ واحد برای خانواده ۲ معلول و بیشتر است.

۷۲۵ خانواده دارای ۲ معلول خانه دار شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وحید قبادی‌دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم واگذاری همزمان 2 هزار و 381 واحد مسکونی به معلولان و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی به مناسبت دهه فجر، اظهار کرد: از مجموع 2 هزار و 381 واحد‌های واگذار شده به معلولان، 725 واحد برای خانواده 2 معلول و بیشتر است و مابقی آن برای سایر جامعه هدف بهزیستی است.

    وی با تاکید بر اینکه این مهم محقق نمی‌شد مگر با مشارکت دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی، گفت: واگذاری مسکن به جامعه هدف یکی از اهداف سازمان بهزیستی است و در سال گذشته مقام معظم رهبری فرمودند، مئول رسیدگی به معلولان فقط بهزیستی نیست و دستگاه‌های مختلف هم باید مشارکت داشته باشند. امروز شاهد تحقق جمله مقام معظم رهبری هستیم. در پروژه واگذاری مسکن به جامعه هدف بهزیستی، بهزیستی به تنهایی نیست. وزارت راه، سازمان برنامه، قرارگاه خاتم الانبیاء، بنیاد مسکن، انجمن خیرین مسکن ساز و... همگی مشارکت داشتند.

    قبادی دانا با اشاره به اینکه از ابتدای راه اندازی سازمان بهزیستی تاکنون، 361 هزار واحد برای جامعه هدف تسهیل گری شده است، گفت: از این تعداد 100 هزار واحد از ابتدای دولت یازدهم برای جامعه بوده و در دو سال اخیر 35 هزار واحد به جامعه هدف تخصیص داده شده است.

    رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه در سال 94 پروژه ساخت مسکن برای خانواده‌های بالای دو معلول راه اندازی شده است، افزود: 14 هزار خانوار با آغاز این پروژه احصا شدند و 10 هزار واحد اختصاص داده شد و امیدواریم تا پایان دولت سایر واحد‌ها نیز واگذاری شوند.

    وی خاطرنشان کرد: برای واگذاری این واحد‌ها بیش از 590 میلیارد تومان هزینه شده است که 105 هزار میلیارد تومان آن کمک بلاعوض، 47 هزار میلیارد تومان آن تسهیلات قرض الحسنه، 13 هزار میلیارد تومان آن معافیت ساختمانی و مابقی با کمک خیرین بوده است. این اقدام یک کار جمعی و مشارکتی برای توانمندسازی جامعه هدف بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار