مدیران خودروعصر اعتبار

افتتاح ۱۵ هزار واحد در آینده نزدیک

ایجاد ظرفیت ۱۲۰ هزار واحدی در دور پنجم ثبت نام مسکن ملی

عصر ساختمان- یک مقام مسئول گفت: در دور جدید ثبت نام مسکن ملی برای ۱۲۰ هزار نفر ظرفیت ایجاد کرده‌ایم و متقاضیان یک هفته برای ثبت نام در این مرحله فرصت دارند.

ایجاد ظرفیت ۱۲۰ هزار واحدی در دور پنجم ثبت نام مسکن ملی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با توجه به استقبال بسیار زیاد متقاضیان در استان تهران در دور جدید از ثبت نام هم ظرفیت برای مسکن ملی در برخی از شهر‌ها ایجاد کرده‌ایم گفت: تفاوتی که در این دوره از ثبت نام مسکن ملی با سایر دوره‌ها وجود دارد؛ آن است که مجوز ثبت نام برای شهروندان تهرانی را در سایر شهر‌های این استان هم دریافت کردیم.

    او با بیان اینکه با توجه به درخواست زیاد ثبت نام برای شهر تهران ما سعی کرده‌ایم که علاوه بر شهر‌های جدید در سایر شهر‌های استان تهران هم شهروندان تهرانی بتوانند انتخاب کنند، این تغییر، تفاوتی است که نسبت به دوره قبل داشته‌ایم، افزود: در این دوره هم مطمئن هستیم که به سرعت ظرفیت تکمیل می‌شود و البته در این دوره هم تفاوت بسیار زیادی نسبت به دوره‌های قبل ایجاد شده است.

    معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه کسانی که در گذشته به دلیل پر نکردن مدارک خود جا مانده‌اند، در این دوره از ثبت نام مسکن ملی می‌توانند ثبت نام کنند، افزود: متقاضیانی هم که به لحاظ آورده، نتوانستند، ثبت نام خود را تکمیل کنند؛ در این دوره برای آنان هم ظرفیت ایجاد کرده‌ایم.

    محمود زاده توضیح داد: در این مرحله از ثبت نام طرح مسکن ملی تنها برای شهر پردیس نتوانسته‌ایم ظرفیت ایجاد کنیم، اما برای سایر شهر‌های جدید از جمله پرند، ایوانکی و هشتگرد با توجه به استقبال زیاد متقاضیان توانستیم ظرفیت ایجاد کنیم.

    او اظهار کرد: 530 هزار واحد مسکن ملی در جریان ساخت قرار دارند و طبق بررسی‌های صورت گرفته این واحد‌ها در مراحل مختلف اجرا قرار دارند و کار‌های فیزیکی برای ساخت آن صورت گرفته است.

    معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در این دوره از ثبت نام مسکن ملی برای 120 هزار نفر ظرفیت ایجاد کرده‌ایم، گفت: متقاضیان مسکن ملی یک هفته برای ثبت نام در این مرحله فرصت دارند و در صورتی که ظرفیت ثبت نام در این مرحله تکمیل شود، برای سایر شهر‌ها زمین تامین خواهیم کرد و شرایط مقدمات برای ثبت در مرحله بعد را فراهم خواهیم کرد.

    محمود زاده اظهار کرد: ما آماده تحویل واحد‌های مسکن ملی در شهر‌های مختلف هستیم و در حال حاضر منتظر اعلام زمان افتتاح از سوی رئیس جمهور هستیم که امیدواریم با اعلام زمان بتوانیم این واحد‌ها را به متقاضیان تحویل دهیم.

    معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در این مرحله، حدود 15 هزار واحد طرح مسکن ملی افتتاح می‌کنیم که علاوه بر آن تعدادی از این پروژه‌ها برای مسکن مهر هم است که در شهر‌های مختلف به بهره برداری می‌رسد.

    او با تاکید بر اینکه بخشی از بهره برداری‌ها‌ی واحد مسکن ملی در قالب بافت فرسوده است، گفت: افتتاح تعدادی از واحد‌های باز آفرینی شهری در استان تهران است که به بهره برداری خواهد رسید.

    محمود زاده در پایان بیان کرد: 100 هزار واحد مسکن ملی در قالب بافت فرسوده ساخته می‌شود که معادل 1.4 پروژه‌های مسکن ملی است که به سرعت در شهر‌های مختلف در حال ساخت است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو