مدیران خودروعصر اعتبار

بازگشت ۲۲۴۵ هکتار از اراضی قله دماوند به بیت المال

عصر ساختمان- رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده، سند یک پلاک دیگر از قله دماوند به مساحت ۲۲۴۵ هکتار به نام سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور صادر شد.

بازگشت ۲۲۴۵ هکتار از اراضی قله دماوند به بیت المال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا؛ مسعود منصور افزود: کوه دماوند جزو انفال و متعلق به بیت المال و ثروتی بین نسلی است.

    وی گفت: مجموع آن چیزی که به عنوان کوه دماوند می‌شناختیم 10 پلاک ثبتی با مساحت 18 هزار و 200 هکتار بود که با تلاش سازمان جنگل‌ها و مراتع و کمک سازمان ثبت و اسناد املاک کشور، سند 8 پلاک به مساحت 14 هزار و 200 هکتار به نام این سازمان صادر شد.

    وی گفت: در ماه اخیر توانستیم یک پلاک دیگر به مساحت 2245 هکتار که در واقع همان پلاک نهم است را از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سند بگیریم که مجموع اراضی تحت تصرف سازمان ملی جنگل‌ها و بازگشت داده شده به بیت‌المال امروز به 16 هزار و 500 هکتار رسیده است.

    وی افزود: تنها یک پلاک دیگر از قله دماوند باقی مانده که مساحت آن ١٦۰۰ هکتار است و در تلاش هستیم و امیدواریم با تعاملی که با سازمان ثبت و سازمان اوقاف داریم سند آن را هم به نام سازمان جنگل‌ها و مراتع صادر شود.

    رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع در پایان گفت: آن بخش‌هایی از قله دماوند که سابقه مستثنیات و غیر ملی و بخشی هم که سابقه وقفیت دارد برای ما محترم است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی