مدیران خودروعصر اعتبار

رفع تصرف ۱۳ هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند

عصر ساختمان- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند گفت: با هدف حفظ انفال و عرصه‌های ملی ۱۳ هزار مترمربع از اراضی ملی این شهرستان واقع در پلاک «بیدک» رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.

رفع تصرف ۱۳ هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، جمشید جویباری افزود: اراضی رفع تصرف شده در راستای اجرای تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت از جنگل‌ها و مراتع و با اخذ دستور از دادستان بازپس گیری شده است.

    وی ادامه داد: طی عملیات رفع تصرف که با حضور نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند و همکاری نیروی انتظامی انجام شد، تمامی دیوارکشی‌های ایجاد شده روی این اراضی مورد تخریب قرار گرفت.

    رییس اداره منابع طبیعی شهرستان دماوند از توقیف یک دستگاه بیل مکانیکی غیرمجاز در اراضی ملی پلاک لومان این شهرستان نیز خبرداد و اظهارکرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تعرض به عرصه‌های ملی عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان در راستای اجرای تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت از جنگل و مراتع فوراً به منطقه اعزام شدند که علاوه بر تشکیل پرونده تخلف نسبت به توقیف بیل مکانیکی مورد نظر اقدام کردند.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران جویباری از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی فوراً مراتب را از طریق سامانه 1504 به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی