مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس بنیاد مسکن در قوچان:

سقف تسهیلات مسکن روستایی به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت

عصر ساختمان- رئیس بنیاد مسکن گفت: سقف تسهیلات مسکن روستایی از ۱۵ میلیون تومان به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

سقف تسهیلات مسکن روستایی به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»به نقل از تسنیم از قوچان، علیرضا تابش ظهر امروز در مراسم بهره برداری از 5 طرح هادی روستایی استان در شهرستان قوچان اظهار داشت: اولویت برنامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روستاها است و در شهرها نیز اکثراً مسئولیت مسکن قشر محروم و کم درآمد جامعه بر عهده این نهاد گذارده می‌شود.

    وی با افتخار دانستن خدمت به قشر محروم جامعه و روستائیان افزود: این نهاد در کنار دولت در جهت عمران روستایی و خدمت به قشر محروم جامعه فعالیت‌های خوبی داشته و امروز در خراسان‌رضوی و شهرستان قوچان شاهد بهره برداری قسمتی از این فعالیت‌ها هستیم.

    رئیس بنیاد مسکن با بیان اینکه استان خراسان رضوی بیش از 2500 روستای بالای 20 خانوار دارد گفت: در حدود 8 درصد اعتبارات استانی به طرح‌های عمرانی در این زمینه اختصاص یافته اما هنوز تا رسیدن به میانگین کشوری فاصله داریم. با همکاری خوب استاندار خراسان رضوی اعتباری در حدود  6 میلیارد تومان بیشتر از اعتبارات پیش بینی شده به این بخش تخصیص یافته است.

    تابش افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز برای رسیدن خراسان رضوی به میانگین کشوری سهمیه 14 هزار تنی قیر رایگان را به 30 هزار تن افزایش داده تا این روند تسریع شود.

    وی با اشاره به افتتاح یکصد و شش هزارمین  مسکن روستایی بیان داشت: سهمیه استان در این بخش 125 هزار بوده که استفاده شده و امروز نیز ساخت و تکمیل یکصد وشش هزارمین مسکن روستایی استان را شاهد هستیم ضمن اینکه سهمیه استان افزایش یافته و سقف تسهیلات نیز  از 15 به 20 میلیون تومان افزایش یافته و روستاییان می‌توانند با مراجعه به بنیاد از این تسهیلات استفاده کنند.

    رئیس بنیاد مسکن در پایان با اشاره به مشکن مسکن معلولان نیز افزود: در طرح پیش بینی شده برای حل این مشکل تمامی خانوارهای دارای دو معلول و بالاتر ظرف دو سال آینده و بدون پرداخت پول در قالب کمک‌های بلاعوض و وام‌های کم بهره صاحب مسکن می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو