مدیران خودروعصر اعتبار

پیگیر ساخت واحدهای اجاره داری حرفه ای به صورت انبوه هستیم

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: امیدوار هستیم در زمینه ساخت ساختمان های اجاره داری به صورت انبوه نتایج خوبی دست یابیم.

پیگیر ساخت واحدهای اجاره داری حرفه ای به صورت انبوه هستیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگارن ، اقبال شاکری گفت: صنعت ساخت و ساز یکی از پیشران‌های اقتصادی است که در کنار آن چرخ صنایع مختلف حرکت می کند. اما در شرایط فعلی توسعه صنعت ساخت و ساز تنها با صنعتی سازی و به کارگیری فناوری های نوین امکان پذیر است.

    عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: هم اکنون در قانون جهش تولید مسکن، صنعتی سازی یکی از موارد مورد توجه است. برای مثال در حوزه ساخت چهارمیلیون مسکن، وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن، مجری اصلی طرح هستند و باید در این مسیر گام بردارند.

    او به نقش شرکت های دانش بنیان در صنعت ساخت و ساز اشاره کرد و گفت: شعار امسال، تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین است. شرکت های دانش بنیان می توانند فناوری های صنعت ساخت و ساز را از حالت سنتی خارج کرده و با استفاده از دانش، بهره وری را افزایش دهند. در مجلس نیز قانون حمایت از تولیدات دانش بنیان به تصویب رسیده که قانونی مترقی است و حمایت های زیادی از شرکت های دانش بنیان انجام می دهد.

    عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساخت وساز گفت: شرکت های دانش بنیان، نوآوری های خود را به سرمایه گذاران و فعالان این حوزه معرفی کنند. هم اکنون شرکت های دانش بنیان در حوزه خدمات به خوبی پیشرفت کرده اند و هدف این نمایشگاه این است که زمینه فعالیت و توسعه، یا ضمانت های خرید محصولات دانش بنیان ها در حوزه ساخت و ساز نیز فراهم شود.

    او افزود: حوزه مدیریت انرژی، هوشمندسازی طراحی، ساخت و اجرا، مصالح و ابزار جدید، بهره گیری از روش های مختلف انبوه سازی از جمله موضوعات مدنظر در این دوره از نمایشگاه است.

    شاکری ادامه داد: تعامل نهادهای مالی و صندوق های سرمایه گذاری جدید صنعت ساخت و ساز یکی دیگر از اهداف برگزاری این رویداد مهم کشور است.

    نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بحث قراردادهای ساخت و ساز، مهندسی ارزش، حقوق ساخت، موضوع نگهداشت و توجه به زیست بوم و زیرفناوری ها، از دیگر مواردی است که در نمایشگاه ساخت و ساز مورد توجه قرار دارد.

    او می‌گوید: امیدوار هستیم در زمینه ساخت ساختمان های اجاره داری به صورت انبوه نیز به نتایج خوبی دست یابیم تا  در سال تولید دانش بنیان شاهد عملیاتی شدن آن و در نتیجه حرکت یکی از مهمترین پیشران های اقتصاد باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو