مدیران خودروعصر اعتبار

۱۵۰۳ واحد مسکن مهر همدان چشم‌انتظار متقاضی

عصر ساختمان- معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان از تعیین تکلیف وضعیت مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر خبر داد و گفت: تعیین تکلیف وضعیت ۱۵۰۳ واحدی که مورد تقاضا واقع نشده بود، در دستور کار قرار گرفته است.

۱۵۰۳ واحد مسکن مهر همدان چشم‌انتظار متقاضی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از  ایسنا، آرش پناهی با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی، فراخوان مراحل اول و دوم ثبت‌نام از متقاضیان به صورت آزاد انجام شده است، عنوان کرد: برداشتن شرایط فرم «ج»، سابقه مالکیت، وضعیت تأهل یا سرپرستی خانواده و سابقه سکونت 5 ساله از شرایط ثبت‌نام آزاد مسکن مهر است.

    ثبت‌نام مساکن مهر تا پایان شهریور ادامه دارد

    وی با بیان اینکه ثبت‌نام تا پایان شهریورماه امسال ادامه دارد، عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت پروژه‌ها و انجام ثبت‌نام پس از مراجعه به سایت بنیاد مسکن به شعب بنیاد مسکن در شهرستان‌ها مراجعه کنند اما با توجه به اقدامات تبلیغی انجام شده، تا کنون هیچ ثبت‌نامی برای این واحدها از سوی متقاضیان صورت نگرفته است.

    وی با بیان اینکه واحدهایی از مساکن مهر در شهرهای فامنین، فیروزان، گیان و برزول نهاوند، گل‌تپه و کبورداهنگ مورد تقاضا قرار نگرفته است، تصریح کرد: اگر وضعیت این واحدها به طور کامل در این ثبت‌نام مشخص نشود منتظر دستورالعمل جدید وزارت راه و شهرسازی می‌مانیم.

    بسته شدن پرونده مساکن مهر خودمالک نیمه نخست امسال

    پناهی از بسته شدن پرونده مساکن مهر خود مالک تا پایان شهریورماه سخن گفت و دلایل نداشتن متقاضی این واحدها را استفاده از تسهیلات مهر خودمالک برای احداث واحد مسکونی شخصی با توجه به بافت فرهنگی و اجتماعی این شهرها، افزایش قیمت مصالح و دستمزدها طی سال‌های 90 و 91 و عدم امکان تامین آورده از ناحیه متقاضیان دانست.

    افتتاح 264 واحد مسکن مهر تا پایان شهریورماه

    وی درباره تعداد واحدهای ساخته شده از آغاز طرح مسکن مهر تا کنون اظهار کرد: تعداد کل واحدها 7615 واحد است که تاکنون 5338 واحد آن به بهره‌برداری رسیده و تا پایان شهریورماه امسال 264 واحد دیگر هم افتتاح می‌شود.

    پناهی خاطرنشان کرد: همچنین عملیات اجرایی 510 واحد باقیمانده نیز در قالب مسکن‌های خودمالک و تفاهم‌سه‌جانبه در حال انجام است و تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو