مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر فرهنگ و ارشاد:

تسهیلات خودرو و مسکن به خبرنگاران پرداخت می‌شود

عصر ساختمان- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد: در زمینه تسهیلات مختلف برای خبرنگاران ترسالی شده و همه تسهیلات از جمله خودروو مسکن و دیگر تسهیلات مورد نیاز این قشر می‌آید و پرداخت می‌شود.

تسهیلات خودرو و مسکن به خبرنگاران پرداخت می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای حضور در اختتامیه شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان دنا، وارد کهگیلویه و بویراحمد شد و مورد استقبال مهدی روشنفکر_ نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، سیدعلی احمدزاده_ استاندار، امین درخشان_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

    بازدید از مجتمع بزرگ فرهنگی هنری یاسوج که 15 سال است بلاتکلیفی مانده، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با استاندار و حضور در اختتامیه جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه یاسوج از برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به این استان است.

    محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز پنجشنبه ششم مهر ماه 1402در بازدید از تالار فرهنگی و هنری یاسوج که 15 سال نیمه تمام مانده است در جمع خبرنگاران گفت: 270 میلیارد تومان اعتبار تالار بزرگ فرهنگی و هنری یاسوج تامین شده است و در اولویت اصلی وزارت هست.

    وی افزود: 15 پروژه بزرگ فرهنگی و هنری نیمه کاره در سطح کشور داشتیم که در دولت سیزدهم بخش عمده این تعداد ازجمله ساری، ارومیه و کرمان افتتاح شدند.

    اسماعیلی اظهار کرد: پیمانکار قول داده است که بخش اول تالار یاسوج آماده شود، امیدواریم در کمترین زمان تکمیل و تقدیم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد کنیم.

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: پروژه تالار فرهنگی و هنری یاسوج از سال 87 شروع شده و هنوز به به بهره‌برداری نرسیده است.

    اسماعیلی تصریح کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد 150 میلیارد تومان اعتبار برای مجتمع‌های فرهنگی و هنری و کتابخانه‌های نیمه تمام این استان اختصاص داده شد که 100 میلیارد تومان برای مجتمع‌های فرهنگی و هنری و 50 میلیارد تومان برای کتابخانه‌ها اختصاص یافت.

    وی تاکید کرد: با دست پُر به استان کهگیلویه و بویراحمد آمده‌ام و همه طرح‌های نیمه تمام را به اتمام خواهیم رساند.

    وی افزود: دو سینما در آستانه افتتاح قرار دارند.

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در صورت تامین زمین از سوی استاندار همه اعتبار لازم برای ساخت یک سینمای دیگر در شهر یاسوج را اختصاص خواهم داد.

    اسماعیلی عنوان کرد: وقتی مسئولیت وزارت ارشاد را برعهده گرفتم 4000 نفر عضو صندوق هنر بوده‌اند که هم‌اکنون اعضاء این صندوق به 11 هزار و 500 نفر رسیده است.

    وی اظهار کرد: در زمینه تسهیلات مختلف از جمله خودرو و مسکن برای خبرنگاران ترسالی شده و همه تسهیلات مورد نیاز این قشر می‌آید و پرداخت می‌شود.

     وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق فرودگاه شیراز و از محور یاسوج به شیراز وارد شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.

     حضور وزیر در یادواره 1225 شهید تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد دیگر برنامه سفر وزیر ارشاد به این استان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو