مدیران خودروعصر اعتبار

بنیاد مسکن و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تفاهم‌نامه همکاری‌ امضا کردند

عصر ساختمان- بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به استناد قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک امضا کردند.

بنیاد مسکن و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تفاهم‌نامه همکاری‌ امضا کردند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، این تفاهم نامه توسط «غلامرضا صالحی» رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سرتیپ دوم پاسدار «عباسعلی محمدیان» در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امضا شد.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: تامین مسکن مورد نیاز پرسنل خدوم نیروی انتظامی از دغدغه های مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و همه ما می‌دانیم باید تلاش کنیم بخشی از مسکن مورد نیاز پرسنل نیروی انتظامی تامین شود.

    وی گفت: هم اکنون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای اسلامشهر، واوان، دماوند و پردیس پروژه‌های ساخت و ساز مسکن دارد که می‌تواند با استفاده از قانون نهضت ملی مسکن بخشی از مسکن مورد نیاز نیروهای انتظامی را از این طریق تامین کنیم.

    نیاز 7 هزار پرسنل نیروی انتظامی استان تهران به مسکن

    سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز در این مراسم تاکید کرد: تاکنون 35 هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیس 110 در استان تهران گرفته شده است که 15 تا 18 هزار تماس آن برای پلیس دارای عملیات اجرایی است.

    سردار محمدیان بیان‌داشت: 54 درصد این تماس‌ها در حوزه انتظامی، 44 درصد آن در حوزه راهور و بقیه نیز در حوزه پلیس راه استان است.

    فرمانده انتظامی تهران تصریح کرد: پرسنل نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی برای تامین و امنیت شهروندان تلاش می کنند، به طوری تاکنون 320 هزار گذرنامه در استان صادر شده و حتی در زمان ایام اربعین صدور گذرنامه به صورت شبانه‌روزی انجام شد.

    وی اظهار داشت: بررسی‌های ما نشان می‌دهد هم اکنون بیش از هفت‌هزار نیروی پرسنل نیروی انتظامی در استان تهران نیازمند مسکن هستند و انتظار داریم با تامین مسکن مورد نیاز این نیروها گام موثری برای رفاه پرسنل نیروی انتظامی در استان برداشته شود.

    سردار محمدیان گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد 60 درصد حقوق پرسنل ما صرف تامین مسکن می‌شود و اگر نتوانیم به مسکن پرسنل انتظامی خود در تهران بزرگ توجه کنیم، این نیروها مجبور هستند برای خود شغل دوم یا سوم انتخاب کنند.

    فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان یادآور شد: افزایش حقوق پرسنل نیروی انتظامی تابع قانون است و تنها کاری که برای جبران زحمات این نیروها می‌شود انجام داد تامین مسکن مورد نیاز پلیس برای افزایش رضایتمندی مردم از خدمات آنها است.

    بر اساس این تفاهم‌نامه، فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ پرسنل واجد شرایط خود را بر اساس پروژه‌های مسکن شهری در سطح استان تهران معرفی خواهد کرد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با رعایت همه ضوابط و مقررات و دستورالعمل‌های مربوطه برای واگذاری واحدهای یاد شده اقدامات لازم را به عمل خواهد آورد.

    به‌منظور اجرای این تفاهم‌نامه طرفین موافقت کردند هر ماه جلسات منظمی بین نمایندگان دو طرف برگزار کنند و هر 6 ماه نیز یک بار گزارش اقدامات انجام شده را در اختیار رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گیرد.

    همچنین مقرر شد شرایط و ضوابط واگذاری واحدهای مسکونی به افراد مشمول از محل هر یک از پروژه‌های مندرج در ماده یک این تفاهم‌نامه تابع قراردادهای مربوطه با رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های مورد نظر خواهد بود.

    در این تفاهم نامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرگونه واگذاری مسکن مورد نیاز واجدین شرایط را از محل پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن و یا پروژه‌هایی که توسط معاونت مسکن شهری آماده می‌شود، تامین خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو