مدیران خودروعصر اعتبار

پیشگیری از تخلفات مرتبط با زمین با تکمیل سامانه پنجره واحد مدیریت زمین

عصر ساختمان- تکمیل سامانه پنجره واحد مدیریت زمین با اتصال کامل استان های کشور به آن، از طرح های اولویت دار دولت الکترونیک برای رضایتمندی مردم و کاهش مشکلات است.

پیشگیری از تخلفات مرتبط با زمین با تکمیل سامانه پنجره واحد مدیریت زمین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از صدا و سیما، سامانه پنجره واحد مدیریت زمین که 16 استان قبلا به آن متصل شدند با اتصال 15 استان باقی مانده کشور تکمیل شده تا نظارت و پایش اراضی، صدور مجوز و استعلام درخواست‌ها در موضوع زمین به صورت یکپارچه و شفاف مدیریت شود.
    میررجبی، معاون حفاظت و امور اراضی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری: در تمام پهنه ها، نه تنها در پهنه منابع طبیعی در پهنه محیط زیست درپهنه وزارت نیرو در پهنه راه و شهرسازی در تمام پهنه‌ها راه اندازی شددر زیر سامانه پایش، این اتفاق افتاد وتمام استان‌ها اتصال پیدا کرد.
    القاضی مهر، رئیس کل دادگستری استان تهران: مسئله شفاف بودن تصمیمات، قطعا در پیشگیری از انحرافات و جلوگیری از خیلی از اتفافات و سوءاستفاده‌هایی که محتمل هست حتما پیشگیری خواهد کرد.
    به گفته معاون اجتماعی قوه قضاییه با اتصال کامل به سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، تداخلات در قوانین و مقرارت زمین و تخلفات در این زمینه کاهش می‌یابد.
    جهانگیری، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه: باید با پایش صحیح و اجرای ماموریت‌های به موقع، نگذاریم این تغییرات کاربری و تصرف اراضی و اتفافاتی که در حوزه جرایم زمین می‌افتد واقع بشود، پایش برای همین هست زمانی این سامانه عملیاتی و اجرایی شده و کارش را دقیق انجام خواهد داد که بتواند کاهش ورودپرونده‌ها به دستگاه قضایی را به دنبال داشته باشد.
    سامانه پنجره واحد مدیریت زمین یکی از 23 طرح اولویت دار دولت الکترونیک است که موجب کاهش مشکلات و رضایتمندی مردم می‌شود.
    یزدی، دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی: موضوع پنجره واحد مدیریت زمین قاعدتا هم می‌تواند سردرگمی مردم و نارضایتی شان را کم کند و هم از طرفی موجب بشود که ما در حفظ زمین ها، املاک و مستغلات جلوی برخی از زیاده خواهی‌ها و مفاسد را بگیریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو