مدیران خودروعصر اعتبار

منزل مسکونی در پادادشهر اهواز طعمه حریق شد

عصر ساختمان- مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار عملیات آتش در منزل مسکونی منطقه پادادشهر اهواز به دلیل اتصالی برق خبر داد.

منزل مسکونی در پادادشهر اهواز طعمه حریق شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، مقصود حق شناس اظهار کرد: عصر روز گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 ستاد مرکزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق در منزل مسکونی واقع در پادادشهر گزارش شد.

    وی افزود: آتش نشانان در قالب یک تیم عملیاتی متشکل از دو خودروی اطفای حریق و یک خودروی امداد و نجات در محل حادثه حاضر و سریعا عملیات اطفای حریق را شروع کردند.

    مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان با قرار دادن دستگاه مکنده هوا، دود ناشی از حریق را به خارج از منزل هدایت کردند و جهت خاموش کردن آتش به داخل خانه وارد شدند.

    حق شناس بیان کرد: این عملیات حدود یک ساعت به طول انجامید و حریق اطفا شد و آتش نشانان از سرایت حریق به منازل همجوار جلوگیری کردند.
    وی عنوان کرد: این واحد مسکونی به علت انبار کردن کالای پزشکی خسارات زیادی دید.

    مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ارتباط با علت حادثه گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان اتصالی برق جعبه تقسیم اعلام شد.

    حادثه مصدومی نداشت

    حق شناس در ارتباط با یک حادثه دیگر گفت: همچنین ظهر روز گذشته ساکنان منطقه آخر آسفالت خبر از حادثه حریق یک واحد مسکونی را در این منطقه به اطلاع سامانه 125 ستاد مرکزی فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز رساندند.

    وی ادامه داد: آتش نشانان پنج دقیقه بعد از دریافت گزارش حریق در محل حادثه حاضر شدند.

    مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز یادآور شد: آتش نشانان بلادرنگ با استفاده از تجهیزات خاموش کننده، حریق را خاموش و همزمان از نزدیک شدن عابران و خودروها به محل حادثه جلوگیری کردند.

    حق شناس در ارتباط با علت حادثه گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

    وی در پایان عنوان کرد: در این حادثه پنج دستگاه اطفای حریق، امداد نجات و خودروی نردبان به محل حادثه اعزام شد که با سرعت عمل بالای آتش نشانان، این حادثه مصدومی دربر نداشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو