مدیران خودروعصر اعتبار

بهره‌برداری از ۵ پروژه روستای هدف گردشگری لرستان‌

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: تا پایان سال جاری ۵ پروژه روستای هدف گردشگری استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از ۵ پروژه روستای هدف گردشگری لرستان‌
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، فرهاد خاکی‌پور گفت: 36 روستای هدف گردشگری در لرستان شناسایی شده است که براساس برنامه زمان‌بندی پروژه‌های آنها اجرایی خواهند شد.

    وی اظهار کرد: طرح روستاهای هدف گردشگری تنها شامل طرح هادی نیست، بلکه فراهم‌سازی برخی از زیرساخت‌ها و امکانات مانند سالن‌های پذیرایی، پارکینگ، تجهیزات تفریحی و... نیز می‌شود.

    خاکی‌پور اضافه کرد: روستای ونایی، بیشه، ولیعصر، کمندان، رباط نمکی، افرینه، کیگوران، دربند، دره تخت، بابابزرگ، پیر امام و... از جمله روستاهای هدف گردشگری شناسایی شده در استان لرستان هستند.

    مدیرکل بنیاد مسکن لرستان خاطرنشان کرد: زیرساخت‌ها و امکانات موجود در روستاهای هدف گردشگری باید به گونه‌ای باشد که گردشگران در آرامش و آسایش باشند تا با ورود گردشگران شاهد توسعه استان باشیم.

    وی افزود: روستاهای هدف گردشگری یکی از زیرساخت‌های مهم در توسعه گردشگری هستند که ضروری است با برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت نسبت به تأمین و فراهم‌سازی امکانات و زیرساخت‌ها در آنها اقدامات لازم را انجام داد.

    خاکی‌پور یادآور شد: امسال 5 روستای هدف گردشگری استان از جمله روستای افرینه، ونایی، ولیعصر، سراب رباط و... به بهره‌برداری می‌رسند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی