مدیران خودروعصر اعتبار

جلسه آموزشی گردشگری بین المللی دانشگاه علمی کاربردی جزیره کیش

عصر ساختمان- جلسه آموزشی گردشگری بین المللی دانشگاه علمی کاربردی جزیره کیش در نمایشگاه بین المللی اینوکس ۲۰۱۶ برگزار شد.

جلسه آموزشی گردشگری بین المللی دانشگاه علمی کاربردی جزیره کیش
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، در این جلسه اسماعیل رحیمی استاد دانشگاه علمی کاربردی کیش مبحث با اهمیت بازارسازی در گردشگری بین المللی را مطرح کرده و به سخنرانی پرداختند که در ادامه چکیده ایی از مهمترین مباحث این کلاس آموزشی را می‌خوانید:
    در سرآغاز هزاره سوم وگسترش فزاینده شتاب و پیچیدگی رشد بشری، بین المللی شدن گردشگری هم در مدار متفاوتی قرار گرفته و گردشگری ابعاد تازه‌ای به خود گرفته است از جمله: گردشگری خلاق، گردشگری فضایی، گردشگری معلولان، گردشگری سلامت، گردشگری ورزشی، گردشگری روانشاختی، گردشگری علمی ، فناوری، گردشگری بوم گردی، گردشگری سالمندان، گردشگری ازدواج.
    نهادهای غیر دولتی در کل جهان صاحب توانایی ایفای نقش در گسترش گردشگری شده‌اند. گردشگری هم یک هنر است هم یک صنعت، هم یک پارادایم مورد انتخاب مردمان جوامع برای شیوه زندگی. بر همین مبنا گردشگری بی الملل پدیدار شده است و روز به روز اثر بزرگتری بر تحولات فرهنگی و تجاری جهان معاصر می‌گزارد. هویت‌های امروزی پرسش‌های تازه‌ای دارند و افزایش آگاهی به نیازها، پاسخ‌های تازه ایی را می طبد. گردشگری بین الملل به همه ابعاد سبک زندگی شهروندان نفوذ پیدا کرده است. گردشگری بین المللی عناصر و متغیرهای بزرگی هم پیوند است که می‌توان به آنها اشاره‌ای کوتاه داشت: بازارهای جهانی؛ روندهای مالی، اقتصاد بین المللی، سازمان‌های بین المللی، جهانی شدن، هتل داری، تاریخ امروزی جوامع، فرهنگ‌های ملت‌ها و قومیت‌ها، و تجارت جهانی هم پیوند است. بین المللی شدن فرهنگ‌ها بر بین المللی شدن گردشگی اثرگذاشته است. درشرایط کنونی جهانی؛ لازم است کشور ایران برای درک نیرومند و انطباق با سرعت پیشرفت روندهای نوین گردشگری و بازارهای بین المللی، خود را مسلط به دانش و مهارت‌های روز کند.
    با توجه به اهمیت گردشگری بین المللی؛ دانشگاه علمی کاربردی جزیره کیش به کمک دانشجویان و اساتید رشته گردشگری این دانشگاه سعی در ارائه نوآورانه دروس دانشگاهی، شیوه‌های تدریس و شیوه‌های نوپدید یادگیری برای تسریع در رشد و هماهنگ شدن با پیشرفت‌های دیگر دانشگاه‌های جهان دارند. در این ارتباط در روز سوم نمایشگاه کیش اینوکس 2016، کلاس درس گردشگری بین الملل با همکاری مدیران نمایشگاه بین المللی کیش در سالن اجتماعات نمایشگاه برگزار شد. دراین جلسه آقای دکتر رحیمی، استاد آینده پژوهی این دانشگاه؛ مبحث با اهمیت بازارسازی در گردشگری بین المللی را با دانشجویان رشته گردشگری به صورت شبکه‌ای مباحثه و کاربردی به بحث و بررسی گذاشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو