مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت ۶۳۱ واحد مسکونی در مناطق محروم ایلام

عصر ساختمان- جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، گفت: ۶۳۱ واحد مسکونی با همکاری سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان و کمیته امداد برای افراد نیازمند در مناطق روستایی و محروم ساخته می‌شود.

ساخت ۶۳۱ واحد مسکونی در مناطق محروم ایلام
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از شبستان، عبدالصاحب طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، صبح امروز (27 دی) اظهار کرد: در سال 94 حدود 13 هزار نفر از استان ایلام در قالب کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی و دانشجویی و سایر اقشار به اردوهای راهیان نور اعزام‌شده است.

 

وی، بابیان اینکه بسیج جامعه پزشکی نیز با اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم استان خدمات بسیار خوبی را به جامعه روستایی و محروم استان ارائه داده است، ابراز کرد: در ایام اربعین حسینی دو بیمارستان صحرایی در شهرستان و پایانه مرزی مهران استقرار شد که خدمات پزشکی به زوار حسینی ارائه گردید.

 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، بابیان اینکه بسیج و سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی با رویکرد کمک و یاری به دولت باهدف خانه‌دار کردن اقشار محروم و روستایی وارد عرصه شده است، گفت: 6 استان در کشور به‌صورت پایلوت مشخص‌شده است که 6 هزار واحد مسکونی در مناطق محروم این استان‌ها به همت سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای محرومان و روستائیان ساخته شود.

 

طهماسبی، بیان کرد: سهم استان ایلام از این تعداد 631 واحد بوده است که از 5 ماه گذشته که این طرح به‌صورت رسمی آغاز گردیده تاکنون بیش از 260 واحد مسکونی در مناطق محروم استان ساخته‌شده و در ایام هفته دفاع مقدس و سایر مناسبت‌ها تحویل نیازمندان و محرومان استان شده است.

 

وی، بابیان اینکه استان ایلام در دوران 8 سال دفاع مقدس، نقش ارزنده‌ای در دفاع از کیان اسلامی داشته است، افزود: در اردوهای راهیان نور استان ایلام میزبان کاروان‌های دانش‌آموزی و دانشجویی و سایر اقشار از سراسر کشور هستیم و همچنین از استان ایلام نیز کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنوب و جنوب غربی کشور اعزام می‌شوند.

 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، یادآور شد: یادمان‌های دفاع مقدس استان ایلام ازجمله نقطه ایثار، قلاویزان، بانروشان، یادمان شهدای شرهانی و سه‌راه جند الله ازجمله نقاطی است که پذیرای کاروان‌های راهیان نور در این استان بوده و لازم است که بسترها و زمینه‌های لازم برای حضور کاروان های راهیان نور در استان فراهم شود که این استان در بحث کاروان‌های راهیان نور فعالیت‌های زیادی دارد.

طهماسبی، با گلایه از اینکه در حوزه راهیان نور در بحث زیرساختی یادمان‌های دوران 8 سال دفاع مقدس استان دارای مشکلات زیادی است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این مناطق کارهای زیادی شده است اما کافی نیست و باید با جذب اعتبارت استانی و تلاش مسئولان، در زمینه زیرساخت‌های یادمان دفاع مقدس در استان فعالیت شود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو