مدیران خودروعصر اعتبار

امینی در نشست خبری مطرح کرد:

انتشار اولین سند طرح جامع حمل و نقل

عصر ساختمان- معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: ۸ هزار و ۱۰۰ میلیارد سهم تملک ها و دارایی هایی است که به وزارت راه و شهر سازی در بودجه ۹۶ تخصیص یافته است.

انتشار اولین سند طرح جامع حمل و نقل
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر امینی معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در نشست خبری در خصوص افزایش اعتبارات منابع وزارت راه و شهرسازی در بودجه سال 96 اعلام کرد: 8 هزار و 100 میلیارد تومان سهم تملک ها و دارایی هایی است که به وزارت راه شهرسازی تخصیص داده شده که از این مقدار 700 میلیارد تومان به بخش مسکن و 7 هزار 400 میلیارد تومان به بخش حمل و نقل اختصاص یافته است.

    وی با اشاره به 246 طرح موجود در بخش جاده ای اظهار کرد: حدود 3 هزار میلیارد تومان به 246 طرح جاده ای اختصاص داده شده و در 48 طرح ریلی عددی بالغ بر 3 هزار و 850 میلیارد تومان در نظر گرفته شده همچنین برای 8 طرح بخش هوایی هم 18 هزار و 200 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

    امینی با بیان اینکه اعتبارات جاده ای در بودجه 96 تقلیل یافته است، ادامه داد: بخش ریلی رشد تامین اعتبار 68 درصدی در بودجه سال آتی داشته و در صدد هستیم تا بخشی از این اعتبارات را برای تکمیل پروژه های جاده ای استفاده کنیم.

    این مقام مسئول در ادامه با توجه به حجم بالای نیروی انسانی موجود در طرح های عمرانی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: حدود 120 هزار نفر در طرح های عمرانی و پروژهای وزارت راه و شهرسازی شاغل هستند که در صورت تداوم تامین اعتبارات مالی این تعداد از نیروی انسانی و پیمانکاران مشاغل خود را از دست نخواهند داد.

    امینی با اشاره به طرح مسکن اجتماعی اظهار کرد: عمده هدف گذاری و شاخص های طرح مسکن اجتماعی برای تقویت نهادهای عمومی و استفاده از ظرفیت های موجود در داخل شهرها تبیین گردیده است.

    وی همچنین در خصوص وضعیت طرح های عمرانی وزارت راه و شهرسازی گفت: حدود 22 هزار میلیارد طرح فعال بالای 50 درصد و حدود 142 هزار میلیارد تومان هم طرح پایین 50 درصد فعال هستند و همچنین بخش اندکی هم که غیر فعال است. از ابتدا منابع مالی کافی برای آن در نظر گرفته نشده که البته یک هزار و 100 کیلومتر از طرح های جاده ای این اواخر بهره برداری شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار