مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس کمیته امداد شهرستان اشتهارد؛

با تهیه ۶ مسکن، اشتهارد تنها شهر کشور خواهد بود که مددجوی فاقد مسکن ندارد

عصر ساختمان- در شهرستان اشتهارد خانواده ایتام بدون مسکن نداریم و همچنین با تهیه ۶ واحد مسکونی برای مددجویان دارای شرایط در شهرستان، اشتهارد تنها شهری در کشور خواهد بود که مددجوی فاقد مسکن ندارد.

با تهیه ۶ مسکن، اشتهارد تنها شهر کشور خواهد بود که مددجوی فاقد مسکن ندارد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تیتریک،باقر شاهبیگ مدیر کمیته امداد شهرستان اشتهارد در گفتگو با خبرنگار تات خبر با اعلام این خبر که تنها 6 مددجوی فاقد مسکن در شهرستان وجود دارد، بیان داشت: در شهرستان اشتهارد خانواده ایتام بدون مسکن نداریم و همچنین با تهیه 6 واحد مسکونی برای مددجویان دارای شرایط در شهرستان، اشتهارد تنها شهری در کشور خواهد بود که مددجوی فاقد مسکن ندارد.

    وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت جدیدا در سطح کل کشور، در مراکز استان ها تاسیس شده است و کارش پرداخت تسهیلات خودکفایی و کارگشایی می باشد لذا هرگونه تسهیلاتی که بخواهند به افراد چه مددجو چه غیر مددجو پرداخت شود از طریق این صندوق خواهد بود.

    رئیس کمیته امداد با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت می‌گوید: صندوق امداد ولایت به منظور ارائه تسهیلات به خانواده‌های کم برخوردار کار خود را آغاز کرده و کمک به نیازمندان از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و ترویج سنت قرض الحسنه در جامعه از مهم‌ترین اهداف تشکیل این صندوق است.

    وی در ادامه توضیح داد: به دلیل اینکه این صندوق تازه تاسیس شده نیاز به کمک خیرین نه به صورت بلاعوض بلکه به صورت امانی دارد لذا افراد خیر می توانند مبلغ مورد نظر خود را به ودیعه در صندوق بگذارند و ما از این مبلغ به مددجویان وام پرداخت می کنیم و هرزمانی که پول خود را نیاز داشتند می توانند از آن دریافت کنند.

    شاهبیگ تصریح کرد: شرایط هر یک از مددجویان و یا سایر افراد کم برخوردار برای دریافت وام ابتدا از سوی واحد‌های مددکاری احراز شده و پس از آن، وام در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد

    وی در پایان خاطر نشان کرد: از این راه می توانیم خدمات بیشتری را به نیازمندان در قالب پرداخت تسهیلات بدون بهره به نیازمندان ارائه دهیم لذا با توجه به عدم وجود اعتبارات لازم نیاز داریم که خیرین در این زمینه نیز وارد شوند و ان شاالله کمک های خوبی را به ما دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو