مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار تبریز خبر داد

ساخت بزرگ‌ترین مجتمع خدماتی، گردشگری و فرهنگی توسط ترکیه در تبریز

عصر ساختمان : شهردار کلانشهر تبریز از ساخت بزرگ‌ترین مجتمع خدماتی گردشگری، فرهنگی و تفریحی توسط ترکیه در تبریز خبر داد و گفت: حمایت و روان‌سازی‌ ساز و کارها و امور مربوط به سرمایه‌گذاری در شهر باعث جذب سرمایه‌گذاران می‌شود.

ساخت بزرگ‌ترین مجتمع خدماتی، گردشگری و فرهنگی توسط ترکیه در تبریز
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تابناک، صادق نجفی پیش از امضای قرارداد پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری و مشارکتی مرتبط با توقفگاه اتوبوسرانی تبریز اظهار داشت: خوشبختانه کمیسیون ماده پنج و شورای اسلامی شهر تبریز با نظر مثبت این پروژه سرمایه را به تصویب رساندند و باید عملیات اجرای این مجموعه بزرگ هرچه سریع‌تر آغاز شود.

    نجفی با اشاره به اینکه این پروژه اولین پروژه‌ای است که سرمایه‌گذاری آن صد درصد توسط سرمایه‌گذار خارجی صورت می‌گیرد، گفت: پیش از این در کلانشهر تبریز در حوزه خدمات سرمایه‌گذاری صد درصد خارجی اتفاق نیفتاده بود و سرمایه‌گذاری با این حجم قطعا تحول عظیمی در زیرساخت‌های فرهنگی رفاهی و گردشگری تبریز بوجود خواهد آورد.

    شهردار تبریز با تاکید بر اینکه تا سال 2018 هتل‌های این مجموعه بزرگ باید احداث و مورد بهره‌برداری قرار گیرند، اظهار داشت: هر اندازه که امور مربوط به سرمایه‌گذاری آسان و روان باشد، جذب و تمایل سرمایه‌گذاران برای حضور تحول‌آفرین در شهر بیشتر خواهد شد؛ از این رو، شهرداری تبریز برای توسعه و آبادانی شهر و ایجاد زیرساخت‌ها همواره در کنار سرمایه‌گذاران خواهد بود.

    شهردار تبریز با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر تبریز برای بهره‌مندی شهر از مزایای استفاده از سرمایه‌گذاران بخشی خصوصی یکپارچه و هماهنگ از این فعالیت‌ها حمایت دارند، اظهار داشت: با عقد قرارداد اجرایی این پروژه، عملیات اجرایی پروژه هر چه سریع‌تر آغاز خواهد شد.

    سرمایه‌گذار ترکیه‌ای این پروژه مشارکتی نیز در مراسم امضای قرارداد این پروژه اظهار داشت: اجرای چنین پروژه متنوع و بزرگ، با این حجم گسترده در تبریز، این شهر را صاحب یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های فرهنگی توریستی و خدماتی منطقه خواهد کرد.

    وی با اشاره به اینکه این پروژه در ایران و کشورهای پیرامون مشابه ندارد، گفت: این پروژه می‌تواند به یک برند بزرگ و خوشنام برای تبریز تبدیل شده و نتایج و اثرات اجرای این پروژه بزرگ خدماتی گردشگری، فرهنگی و تفریحی بعد از اجرای آن برای شهر نمایان خواهد شد.

    با امضای نهایی قرارداد میان شهردار تبریز و سرمایه‌گذار ترکیه‌ای، مقدمات سرمایه‌گذاری کلان در زمینی به مساحت 26 هکتار در محل توقفگاه اتوبوسرانی تبریز و با سرمایه‌گذاری بالغ بر یک هزار و 500 میلیارد تومان فراهم شده و فعالیت‌های اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو