مدیران خودروعصر اعتبار

دکوراسیون دخترانه، این بار برای خانم‌های مجرد!

عصر ساختمان- مجرد بودن معمولا با خودش چالش های بسیاری را به همراه می آورد. معمولا شما می توانید استقلال زیادی در انتخاب تک تک قسمت های روز خود داشته باشید؛ از آشپزی گرفته تا چیدمان خانه و هزاران چیز دیگر.

دکوراسیون دخترانه، این بار برای خانم‌های مجرد!
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲:۰۰
  • دکوراسیون دخترانه، این بار برای خانم‌های مجرد!
  • دکوراسیون دخترانه، این بار برای خانم‌های مجرد!
  • دکوراسیون دخترانه، این بار برای خانم‌های مجرد!
  • دکوراسیون دخترانه، این بار برای خانم‌های مجرد!
  • دکوراسیون دخترانه، این بار برای خانم‌های مجرد!
  • دکوراسیون دخترانه، این بار برای خانم‌های مجرد!
  • دکوراسیون دخترانه، این بار برای خانم‌های مجرد!
  • دکوراسیون دخترانه، این بار برای خانم‌های مجرد!
  • دکوراسیون دخترانه، این بار برای خانم‌های مجرد!
  • دکوراسیون دخترانه، این بار برای خانم‌های مجرد!
  • دکوراسیون دخترانه، این بار برای خانم‌های مجرد!
  • دکوراسیون دخترانه، این بار برای خانم‌های مجرد!
  • دکوراسیون دخترانه، این بار برای خانم‌های مجرد!

به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از چیدانه، با اینکه شاید قوانین خاصی به جز سلیقه شما در دکوراسیون منزل وجود نداشته باشد، ولی در این مطلب تصمیم داریم که به دکوراسیون منزل دختر مجرد بپردازیم و چند نکته کاربردی و مهم را به شما گوشزد کنیم.

به مسائل مهم، دقت بیشتری داشته باشید

احتمالا با خودتان فکر کرده اید که بیشتر به سراغ اکسسوری و لوازم تزئینی اتاق خوابتان بپردازید. چیزی که در این قسمت باید به برنامه های شما اضافه کنیم آن است که بهتر است در کنار این موضوع سادگی را حفظ کرده و به کیفیت وسایلتان نیز دقت کنید. سعی کنید به سراغ تخت خواب باکیفیتی بروید و مبلمانی را هم انتخاب کنید که راحت جا به جا شوند. در رابطه با رنگ دکوراسیون منزل نیز پیشنهاد ما این است که به سراغ رنگ های ساده تر بروید. مطمئن باشید که بعدها از ما متشکر خواهید بود!

فضایی برای استراحت داشته باشید

احتمالا زندگی مجردی در یک خانه می تواند با استرس های زیادی همراه باشد. از مسئولیت های زیادی که در تمام روز دارید گرفته تا حتی انتخاب غذا برای امروز! بنابراین پیشنهاد چیدانه این است که در کنار تمامی این مسائل به دنبال فضایی برای استراحت و آرامش خود نیز در دکوراسیون منزل خود ترتیب دهید.

اگر به این تصویر با دقت بیشتری نگاه کنید در خواهید یافت که حتی وجود یک وام لذت بخش و همراه با آرامش در دکوراسیون حمام نیز می تواند انتخاب خوبی برای استراحت باشد!

حتی استودیو آپارتمان هم باید زیبا باشد

شاید بهتر باشد منطقی فکر کنید. شاید داشتن خانه ای خیلی بزرگ، حالا برایتان مقدور نباشد؛ بنابراین مجبور باشید در خانه های کوچک و یا حتی استودیو آپارتمان زندگی کنید. ولی مطمئن باشید که چیزی از دست نخواهید داد. شما می توانید هر بخش از خانه حتی اگر کوچک باشد را به هر شکلی که می خواهید چیدمان کرده و از لوازم تزئینی مورد علاقه تان در آنها استفاده نمایید.

چه چیزهایی شما را خوشحال تر خواهد کرد؟

آیا دلتان می خواهد به دنبال خرید یک مبل راحتی بروید؟ هیچ چیزی نمی تواند مانعی برایتان باشد. شما حتی می توانید در خانه خود را هم صورتی کنید! این شمایید که تصمیم می گیرید که چیزی در دکوراسیون خانه، حال شما را بهتر خواهد کرد. کافی است به دنبال چیزی بروید که شما را خوشحال می کند.

باید به اندازه کافی اعتماد به نفس داشته باشید

شما باید در طی روز بارها و بارها خودتان را در آینه ببینید و تحسین کنید. داشتن اعتماد به نفس می تواند در پیش بردن زندگی ای آرام به شما کمک کند. پیشنهاد ما آن است که از آینه های بزرگی در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. شما می توانید در حمام، آینه بزرگی داشته باشید و روزانه خود را بارها و بارها در آن ببینید. معمولا وسایل بهداشتی و زیبایی ای که در حمام نگهداری می شوند، جای مشخصی ندارند. پیشنهاد پیدانه به شما آن است که به دنبال آینه هایی بروید که بتواند همراه با کمد خود، این مشکل را هم مرتفع سازد.

پیشنهاد دیگر ما این است که علاوه بر آینه حمام در بخش های پر نور (نور طبیعی) خانه خود نیز آینه هایی نصب کنید. برای دکوراسیون اتاق خواب هم می توانید به دنبال آینه هایی بروید که کمد دارند تا بتوانید جواهرات و اکسسوری های خود را درون آن قرار دهید.

گیاهان خانگی را از خاطر نبرید

وجود گیاهان خانگی، علاوه بر اینکه با تمیز و تصفیه کردن هوای خانه باعث داشتن زندگی ای سالم می شود می تواند ما را شادتر و خوشحال تر کند. اینکه شما از یک موجود زنده دیگری نگهداری کنید و با عشق به آن رسیدگی نمایید قطعا احساس فوق العاده ای خواهد بود. اگر در منزل خود حیوان خانگی ندارید، قطعا داشتن گیاهان خانگی انتخاب خوبی به حساب می آید و می تواند جایگزین خوبی باشد.

برای خودتان یک گالری هنری ترتیب دهید

وجود وسایل هنری و جریان روح هنر در دکوراسیون منزل شما می تواند احساسی فوق العاده درونتان ایجاد کند؛ بنابراین حالا بهترین فرصت است تا یک گالری هنری برای خودتان ترتیب دهید، حتی اگر این گالری به یک دیوار در خانه خلاصه شود! به فروشگاه های مختلف بروید و آثار هنری و تابلوهای مورد علاقه خودتان را جمع آوری کنید.

 

دکوراسیون آشپزخانه خود را دگرگون کنید

شاید در دکوراسیون منزل خود، آشپزخانه رویاهایتان را نداشته باشید؛ اما این بدان معنا نیست که کلا بی خیال آشپزخانه شوید. باید آستین ها را بالا بزنید و به ایجاد تغییرات و دگرگونی هایی دوست داشتنی در دکوراسیون آشپزخانه تان بپردازید. از اضافه کردن لوازم جدید گرفته تا نصب یک قفسه و شلف به درد بخور و خریداری وسایل تزئینی، همه و همه می توانند در دکوراسیون آشپزخانه شما احساس فوق العاده ایجاد کرده و شما را به آشپزی علاقه مند گردانند.

 

کنج های دوست داشتنی را دست کم نگیرید

اینکه بقیه افراد چه فکری راجع به شما می کنند اصلا مهم نیست. شما باید دکوراسیون خانه خود را هر شکلی که دوست دارید به پایان برسانید. پیشنهاد ما این است که کنج و گوشه ای از اتاق خواب را به وسایل و سوغاتی هایی که از مسافرت های خود جمع آوری کرده اید اختصاص دهید. قطعا یک مجموعه هنری زیبا و دوست داشتنی در گوشه خانه، تاثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون اتاق خواب شما خواهد داشت.

دکوراسیون روشن هم بدچیزی نیست!

ممکن است گاهی که در خانه تنها هستید دلتان بگیرد و کسل شوید. پیشنهاد ما این است که برای جلوگیری از این حال و هوا به سراغ رنگ های روشن بروید و تاریکی و تیرگی را از دکوراسیون منزل خود دور کنید. استفاده از رنگ های روشن و شاد به همراه نور طبیعی که از خورشید به خانه شما می تابد می تواند تاثیر شگفت انگیزی برایتان داشته باشد. شما می توانید در دکوراسیون منزل سفید رنگ خود به سراغ تزئیناتی بروید که ترکیب فوق العاده ای با این رنگ ایجاد می کنند.

 

کمی هم لوکس باشید

پیشنهاد دیگری که برایتان دارین آن است که کمی هم دکوراسیون منزل خود را لوکس کنید. همانطور که در این تصویر نیز مشاهده می کنید شما می توانید با کمک وسایلی نه چندان بزرگ و عجیب غریب، حس و حال رسمی به دکوراسیون منزل لوکس خود ببخشید. این کار قطعا در افزایش اعتماد به نفس شما نقش بسیاری خواهد داشت.

به سبک خودتان پیش بروید

متاسفانه خیلی ها فکر می کنند که داشتن دکوراسیون منزلی درست و اصولی لزوما از دیکته شدن یک سری قوانین شکل می گیرد؛ اما در اینجا باید این را بگوییم که اینطور نیست. شما می توانید در لا به لای این اصول و پیشنهادات، مُهر خودتان را بزنید و از هر سبک و وسیله ای که دوست دارید استفاده کنید. این جزئیات حتی می توانند در انتخاب یک حوله خلاصه شوند! مهم نیست! مهم این است که شما سبک و نام خودتان را در دکوراسیون خانه دخترانه خود داشته باشید.

قوانین را زیر پا بگذارید

در نهایت پیشنهاد ما این است که آزادانه زندگی کنید. حتی اگر مجبور باشید قوانین چیدمان منزل را زیر پا بگذارید. باید به سراغ هر آن چیزی بروید که شما را خوشحال می کند. این به شما کمک می کند که احساس قدرت بیشتری داشته باشید، پس وقت را تلف نکنید و به سراغ کاری بروید که دوست دارید.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار