مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس شورای شهر اسلامی تهران در جمع خبرنگاران:

شهرداری به تعهدات خود در خصوص بانک شهر عمل نکرده است

عصر ساختمان- رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره توقف ساخت و ساز در خط ۶ و ۷ مترو گفت: بانک شهر تأمین کننده مالی خط ۶ است و شهرداری تهران تاکنون به تعهدات خود نسبت به این بانک عمل نکرده است.

شهرداری به تعهدات خود در خصوص بانک شهر عمل نکرده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، محسن هاشمی در حاشیه هفتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه علنی امروز در خصوص نوسازی بافت فرسوده به صورت بلوکی مطرح شد و اعضای شورای شهر نظرات خود را در این خصوص ارائه دادند.

    وی بیان داشت: با توجه به اینکه خیلی تغییرات در جزئیات این طرح بود، بنابراین کمیسیون با این طرح مخالفت کرد.

    رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه نوسازی در بافت فرسوده به صورت بلوکی مطرح شده بود، گفت: به عنوان مثال باید زمینی 50 هکتاری برای نوسازی بلوکی در نظر گرفته شود که در تهران زمین با این ابعاد برای نوسازی پیدا نمی‌شود.

    هاشمی اضافه کرد: بنابراین پیشنهاد دادیم از آنجا که باید روش‌های سرمایه‌گذاری در بافت فرسوده و راه‌های کاهش مخاطرات نوسازی بررسی شود، مجدداً این طرح به کمیسیون برای بررسی بیشتر بازگردد.

    وی درباره تأمین اعتبار خط 6 و 7 مترو نیز گفت: بانک شهر به عنوان تأمین‌کننده مالی این خطوط باید منابع لازم را تأمین کند. اما از آنجا که شهرداری نتوانسته به الزامات قراردادی خود ازجمله به واگذاری زمین اقدام کند، بانک شهر نیز عنوان کرده که شهرداری خود به تعهدات خود عمل کند.

    رئیس شورای شهر تهران افزود: در حال حاضر نیز بانک شهر مدیرعامل ندارد و امیدواریم آقای افشانی با هماهنگی شهرداران کلانشهرها این موضوع را تعیین تکلیف کند.

    هاشمی درباره پیشنهاد رسولی برای استیضاح شهردار تهران گفت: بهتر است در این خصوص از خود عضو شورای شهر پرسیده شود.

    وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر نامه استعفای شیرازی رئیس سابق بازرسی شهرداری تهران مبنی بر اعمال قدرت‌ها در برکناری وی گفت: در این خصوص نیز باید از شهردار تهران سؤال پرسید.

    رئیس شورای شهر تهران درباره نحوه توزیع آرم‌های طرح ترافیک نیز گفت: باید در این خصوص معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران توضیح دهد. اگر تخلفی صورت گرفته شده باشد قطعاً برخورد خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو