مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر بازرگانی شرکت سنگ سولابست:

برای ورود به بازار پر رونق منطقه، در نمایشگاه ساختمان پروژه قطر حضور خواهیم داشت

عصر ساختمان- مدیر بازرگانی شرکت سنگ سولابست گفت: برای ورود به بازار پر رونق منطقه، در نمایشگاه ساختمان پروژه قطر حضور خواهیم داشت.

برای ورود به بازار پر رونق منطقه، در نمایشگاه ساختمان پروژه قطر حضور خواهیم داشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، نوشین شریفات مدیر بازرگانی شرکت سنگ سولابست گفت: سولابست ، سالها در زمینه واردات سنگ های ساختمانی و تامین سنگ با بالاترین کیفیت اقدام به همکاری با کمپانی های معتبر تولیدکننده کرده است.  تمامی تامین کنندگان سولابست ، مجهز به بهترین ماشین آلات تولید سنگ بوده و با استفاده از بهترین مواد اولیه ، محصولاتی با بالاترین استانداردها را تولید می کنند. و هم اکنون بعد از ممنوعیت واردات سنگ در حوزه صادرات سنگ فعالیت می کنیم و امسال برای اولین بار در نمایشگاه پروژه قطر حضور خواهیم داشت.

    وی ادامه داد: با بررسی بازار قطر تصمیم گرفتیم برای ورود به این بازار در نمایشگاه پروژه قطر حضور پیدا کنیم و در این نمایشگاه انتظار داریم علاوه بر مشتریان قطری با مشتریانی از کشورهای دیگر مانند عمان که آن هم بازار خوبی است ملاقات داشته باشیم.
    شایان ذکر است چشم انداز ملی قطربرای سال 2030 و جام جهانی 2022 از دلایل اصلی رشد صنعت ساخت و ساز در قطر در این سالهاست و اجرای مداوم پروژه های بزرگ توسعه در بخش های مختلف ساختمان، هتل داری، گردشگری، حمل و نقل، زیرساخت ها بخش ساخت و ساز باعث شده تا قطربه سریعترین بازار ساخت و ساز در منطقه خلیج فارس تبدیل شود. در سال 2017 مبلغ 26 میلیارد دلار برای پروژه های بزرگ در قطر اختصاص داده شده و این 47 درصد کل هزینه های قطر در این سال را تشکیل می دهد و در سال 2015, 60 درصد از واردات قطر مربوط به ساخت و ساز بود که در مجموع 19.7 میلیارد دلار شامل می شد. نمایشگاه پروژه قطر مهم‌ترین نمایشگاه این کشور در حوزه ساخت و ساز و صنایع مرتبط است که به ابزاری کارامد جهت نفوذ سریع به بازار سودآور ساخت و ساز این کشور شده است.
    شانزدهمین نمایشگاه تجهیزات و مصالح ساختمانی پروژه قطر در تاریخ 9 الی 11 اردیبهشت 1398 در مرکز نمایشگاههای بین المللی دوحه برگزار می شود. علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این نمایشگاه با شماره 02142917200 شرکت نمایشگاهی اوژن تماس حاصل نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار