مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان خبر داد:

خسارت بارندگی‌ها به بیش از ۲۵۰۰ واحد مسکونی روستایی زنجان

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: بارندگی‌های اخیر به بیش از ۲۵۰۰ واحد مسکونی در دو شهرستان خسارت زد.

خسارت بارندگی‌ها به بیش از ۲۵۰۰ واحد مسکونی روستایی زنجان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایلنا ، سجاد صنعتی‌منفرد  اظهار کرد: با توجه به برگزاری جلسات متعدد با حضور معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تأکیدات استاندار زنجان بر آغاز هر چه سریع‌تر روند بازسازی مناطق خسارت‌دیده، ستادهای بازسازی در شهرستان‌های خدابنده و ماه‌نشان برای جبران خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر به تصویب رسید.

    این مسئول ادامه داد: با تشکیل این ستاد از سوی بنیاد مسکن در شهرستان‌های خدابنده و ماه‌نشان، امر بازسازی واحدهای آسیب‌دیده با سرعت بیشتری انجام می‌شود و برای انجام سریع بازسازی، ساخت و تعمیر منازل آسیب‌دیده، ستاد بازسازی برای جبران خسارات در این شهرستان‌ها فعالیت خود را آغاز کرده است.

    وی با اشاره به اینکه بیش از 2500 واحد مسکونی روستایی در شهرستان‌های خدابنده و ماه‌نشان در بارندگی‌های اخیر آسیب دیده‌اند و نیاز به بازسازی و تعمیرات دارد، گفت: هدف از تشکیل این ستاد، هماهنگی و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها با هدف انجام سریع بازسازی، ساخت و تعمیر منازل برای پایان به‌موقع آسیب‌ها است.

    صنعتی‌منفرد تصریح کرد: بلافاصله پس از بارش‌ها، 25 گروه در قالب 35 نفر ارزیاب و 4 نفر سرگروه ارزیابی از سوی بنیاد مسکن استان برای ارزیابی و شناسایی مناطق حادثه‌دیده اعزام شدند.

    وی یادآور شد: 516 واحد شهری و 3136 واحد روستایی و در مجموع 3652 واحد مسکونی در سطح استان بیش از 50 درصد آسیب دیده‌اند که نیاز به احداث دارند. همچنین 115 واحد شهری و 1742 واحد مسکونی روستایی در سطح استان زیر 50 درصد آسیب دیده‌اند که نیاز به تعمیر دارند.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر آواربرداری از برخی واحدهای مسکونی آغاز شده و 12 واحد تجاری شهری و 5 واحد تجاری روستایی نیاز به احداث دارد. همچنین لوازم خانگی و معیشتی 133 خانوار نیز بر اثر بارندگی‌های اخیر در استان، دچار خسارت شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو