مدیران خودروعصر اعتبار

شجاعی کیاسری عنوان کرد:

خودکفایی مسئولان استان مازندران در رفع مشکلات ناشی از وقوع سیل

عصر ساختمان- رئیس کمیته فرهنگی و تبلیغی قرارگاه بازسازی مناطق سیل‌زده وزارت کشور، بابیان‌اینکه جبران خسارات کشاورزان سیل‌زده مغفول باقی مانده یادآورشد: مازندران اولین استانی بود که سیل در آن جاری شد و مسئولان آن با تدابیری که اندیشیدند به‌موقع توانستند مشکلات ناشی از سیل را رفع کنند.

خودکفایی مسئولان استان مازندران در رفع مشکلات ناشی از وقوع سیل
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از خانه ملت ، سید رمضان شجاعی کیاسری با بیان اینکه اعضای کمیته فرهنگی و تبلیغی قرارگاه بازسازی مناطق سیل‌زده وزارت کشور از روز گذشته از مناطق سیل‌زده استان گلستان اعم از آق قلا و گمیشان بازدید کرده‌اند، گفت: وضعیت کنونی مناطق سیل‌زده استان گلستان روند رو به بهبود در جهت جبران خسارات وارد شده به این منطقه را نشان می‌دهد.

    چرا خسارات کشاورزان سیل‌زده جبران نشده است؟

    رئیس کمیته فرهنگی و تبلیغی قرارگاه بازسازی مناطق سیل‌زده وزارت کشور، ادامه داد: البته مشکلاتی همچنان در این مناطق وجود دارد، کما اینکه هنوز خسارات کشاورزان جبران نشده و بررسی خسارات بخش صنعتی این منطقه همچنان ادامه دارد.

    اتمام تعمیر منازل مردم سیل‌زده استان گلستان تا هفته دولت

    وی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تعمیرات منازل آسیب دیده در سیل تا هفته دولت و نوسازی‌ها در این منطقه تا پایان سال به اتمام خواهد رسید، ضمن اینکه روند بازسازی در استان گلستان از سرعت بیشتری نسبت به استان‌های لرستان و خوزستان برخوردار بوده است.

    این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اینکه اعضای این کمیته از مناطق سیل‌زده ساری و قائمشهر همچون ساختمان‌ها و پل‌ها نیز بازدید کرده‌اند، تصریح کرد: ساخت و سازهای مناطق سیل‌زده استان مازندران در حال اتمام است و تا آبان ماه تکمیل خواهد شد، اما مشکلاتی که در این بخش وجود دارد مربوط به بی‌توجهی به جبران خسارت کشاورزان و خسارات وارد شده به ابنیه، پل‌ها و ساختمان‌های این منطقه است.

    وی افزود: برغم اینکه مازندران اولین استانی بود که سیل در آن جاری شد، وضعیت آن در پی وقوع سیل در استان‌های لرستان و خوزستان به فراموشی سپرده شده بود، اما مسئولان استان مازنداران با تدابیری که اندیشیدند به موقع توانستند مشکلات ناشی از وقوع سیل را رفع کنند.

    رئیس کمیته فرهنگی و تبلیغی قرارگاه بازسازی مناطق سیل‌زده وزارت کشور، تاکید کرد:  یکی از مشکلات موجود در مازندران پل‌های موقتی است که ایجاد کرده‌اند و مقاوم‌سازی آنها نیاز به تامین اعتبار دارد، چرا که آنها از استحکام کافی برخوردار نبوده و بر اثر وقوع سیل از بین خواهند رفت./

    پایان پیام

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو