مدیران خودروعصر اعتبار

تهران بانک ملی بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در استان کرمانشاه پرداخت کرد

عصر ساختمان- هزاد جلیلیان به تسهیلات پرداختی اشاره کرد و افزود: از مجموع تسهیلات پرداختتی، ۱۱ هزار و ۴۷۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، یک هزار و ۲۶۲ فقره تسهیلات خوداشتغالی و ۵۰۲ فقره مشاغل خانگی و تسهیلات مسکن خانواده معظم شهدا و ایثارگران، ۷۹۸ فقره تسهیلات به فرهنگیان آموزش و پرورش به صورت مصوبات کلی و ده ها فقره تسهیلات متفرقه توسط شعب در حال پرداخت می باشد.

تهران بانک ملی بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در استان کرمانشاه پرداخت کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، او همچنین تسهیلات پرداختی مناطق زلزله زده را 32 هزار و 956 فقره به مبلغ بیش از 50 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: همچنین به مناطق سیل زده در بخش کشاورزی بیش از 2 هزار فقره با مبلغی بیش از 148 میلیارد ریال و در بخش مسکن بیش از 200 فقره با مبلغی بیش از 54 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه انعقاد قرارداد شده و پرداخت ادامه دارد.

    وی به اقدام های موثر دولت تدبیر و امید در راستای کاهش و رفع مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: بانک ملی نیز در استان کرمانشاه از طریق پرداخت تسهیلات در بخشهای مختلف به دنبال ارائه خدمات به مردم و رفع مشکلات آنان است.

    رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه در ادامه به برندگان قرعه کشی مرحله 40 ام نیز اشاره کرد و افزود: در  این مرحله 91 کمک هزینه خرید مسکن یک میلیارد ریالی، 291 کمک هزینه خرید خودروی داخلی 700 میلیون ریالی، 591 کمک هزینه خرید کالای ایرانی هر یک به مبلغ 200 میلیون ریال و هزاران جایزه نفیس دیگر از جمله جوائز آن می باشد.

    جلیلیان همچنین مهلت افتتاح حساب برای مرحله 40 ام تا پایان مرداد ماه  98 می باشد.

    او در خصوص تکریم ارباب رجوع در شعب بانک ملی استان نیز گفت: در بازرسی های بعمل آمده با تسریع در پاسخ به شکایات مشتریان در اولین فرصت با راه اندازی سامانه شکایات و پاسخگویی حضوری یا تلفنی به سئوالات مطرح شده و ایجاد سیستم کنترل سیستماتیک شعب بالاخص دستگاه های خودپرداز برای رفاه حال مشتریان در جهت تسریع در امور  آنان و بالابردن ضریب امنیتی از طریق کنترل سیستماتیک برقرار است.

    وی اظهار داشت: واحد بازرسی از طریق سیستم های سیستماتیک و مانیتورینگ در حال رصد کردن عملکرد همکاران می باشد تا در خصوص شکایت احتمالی مشتریان اقدام لازم انجام پذیرد و سامانه شکایت بازرسی جهت مشتریان در نظر گرفته شده است.

    رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه در ادامه گفت: بانک ملی استان با طرح جدید کانون جوانه ها به موضوع آموزش مفاهیم پولی و اقتصادی به کودکان و نوجوانان پرداخته و 18 هزار نفر کاربر جدید جذب نموده و تاثیرات آن در جامعه، علاوه بر فرهنگ سازی پس انداز و آگاهی بخشی در امور بانکی می باشد و با ارایه مطالب علمی ، داستان ، شعر ، موسیقی و طراحی بازی های هدفمند در خدمت کودکان است و محتوای این سایت به آدرس  (Kids.bmi.ir) قابل دسترسی می باشد.

    جلیلیان به پروژه های عمرانی این بانک نیز اشاره کرد و افزود: به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان، عملیات بازسازی در مناطق زلزله زده شعب ثلاث باباجانی، مرکزی و امام سرپلذهاب، مرکزی و فرهاد قصرشیرین مرکزی و 22بهمن گیلانغرب و گهواره پایان یافته و تحویل و راه اندازی آنها به انجام رسیده و در شهرستانهای دیگر شعب مرکزی، چقاگلان، امام خمینی کرمانشاه، مرکزی هرسین نیز بازسازی به اتمام رسیده است.

    او گفت: برای ساخت سه مدرسه در مناطق زلزله زده با نوسازی مدارس عقد قرارداد شده و در حال اجرا می باشد.

    وی اضافه کرد: همچنین نصب و راه اندازی حداقل 10 سایت خودپرداز در سطح استان به انجام رسیده است.

    استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت ساکن در 34 شهر و 2 هزار و 600 روستا دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو