مدیران خودروعصر اعتبار

خیران مدرسه‌ساز ساخت ۲۰۰ مدرسه در نقاط فاقد مدرسه سیستان و بلوچستان را تقبل کردند

عصر ساختمان- مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: خوشبختانه امروز خیران مدرسه‌ساز کشور ساخت مدرسه در ۲۰۰ نقطه فاقد مدرسه سیستان و بلوچستان را تقبل کردند و با تحقق این تعهد به زودی ما شاهد هیچ نقطه فاقد مدرسه‌ای در این استان خواهیم بود.

خیران مدرسه‌ساز ساخت ۲۰۰ مدرسه در نقاط فاقد مدرسه سیستان و بلوچستان را تقبل کردند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از  تسنیم ، محمدرضا واعظ مهدوی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان سیستان و بلوچستان که با حضور وزیر آموزش و پرورش و جمعی از خیرین مدرسه‌ساز کشور برگزار شد، اظهار داشت: امر آموزش توجه به نسل جوان کشور و در واقع ساختن آینده کشور است، بنابراین همه ما باید در این مسیر دغدغه داشته باشیم.

    مشاور وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ما در سال‌های اخیر با همراهی مدیران ملی وزارت آموزش و پرورش و مدیران استانی مطالعه‌ای تحت عنوان مطالعه جامع توسعه آموزش عمومی در استان سیستان و بلوچستان داشتیم و در این مطالعه در واقع بر اساس آمار ثبت احوال و آمار مدارس و دانش‌آموزان و دیگر آمارها به نقشه راهی رسیدیم که مسیر آموزش و پرورش را جهت حرکت در راستای برقراری عدالت آموزشی در است استان تا حد زیادی تعیین می‌کند.

    وی ادامه داد: این مطالعه مشتمل بر 7 برنامه در زمینه‌های مختلف از جمله مدارس ابتدایی، مدارس متوسطه اول، مدارس متوسطه دوم، مدارس شبانه‌روزی و هنرستان‌ها است و مشخص می‌کند ما در هر نقطه از سیستان و بلوچستان به چه زیرساخت‌ها و نرم‌افزارهایی نیاز داریم تا همه فرزندان این خطه را به لحاظ تعلیم و تربیت تحت پوشش قرار دهیم.

    واعظ مهدوی تاکید کرد: حجم برآورد ما برای تامین زیرساخت‌های آموزشی در سیستان و بلوچستان از توان دولت بالاتر است و مشارکت مجموعه‌های مختلف را می‌طلبد؛ ضرورت دارد بنیاد مستضعفان و بنیاد برکت و خیرین برای این موضوع ورود کنند تا این استان در زمینه فضای آموزشی به میانگین کشوری نزدیک شود.

    مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: خوشبختانه امروز خیران مدرسه‌ساز کشور ساخت مدرسه در 200 نقطه فاقد مدرسه سیستان و بلوچستان را تقبل کردند و با تحقق این تعهد به زودی ما شاهد هیچ نقطه فاقد مدرسه‌ای در این استان خواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو