مدیران خودروعصر اعتبار

روند اجرایی سد تاج امیر شهرستان دلفان آغاز شد

عصر ساختمان- بمناسبت سالروز ولادت منجی عالم بشریت مهدی موعود( عج) عملیات اجرایی سد تاج امیر شهرستان دلفان با حضور سردار عبدالهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا 'ص' ، استاندار لرستان ،‌ نماینده منتخب مردم سلسله و دلفان , وتعدادی از مسئولان استانی و محلی آغاز شد .

روند اجرایی سد تاج امیر شهرستان دلفان آغاز شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا ، عملیات اجرایی سد تاج امیر شهرستان دلفان در سال 90 آغاز شده بود که به سبب نبود اعتبار و مشکلات مالی عملیات ساخت آن متوقف گردید که با پیگیریهای استاندار لرستان و سردار عبدالهی فرمانده قرار گاه خاتم الانبیاء (ص) این قرارگاه عملیات ساخت آن را بر عهده گرفته است .
    استاندار لرستان دراین آیین با تاکید بر نقش بی بدیل و ایثارگرانه قرارگاه خاتم و سردار عبدالهی فرمانده این قرار گاه در اجرای پروژه های حیاتی و زیر ساختی لرستان گفت : این قرارگاه طرح های بزرگ و زیرساختی مهمی را در لرستان به اجراء در آورده است که اجرایی این طرح ها به همت فرمانده قرارگاه خاتم فراهم شده است
    هوشنگ بازوند افزود : وقتی پروژه هایی مانند سد تاج امیر بعد از سالها رکود با کمک قرارگاه خاتم فعال می شوند یا وقتی دلفان ، سلسله و خرم آباد در مسیر کریدور اصلی مرز بازرگان به بندر امام قرار می گیرند پروژه های بزرگی مانند آزادراه خرم آباد- اراک و سلسله خطوط ریلی لرستان فعالانه کار خود را پی می گیرند یا فرودگاه خرم آباد در مسیر توسعه واقعی قرار می گیرد و یا قرارداد های بزرگ افزایش تخت های بیمارستانی در سراسر لرستان امضا می شود , همگی اینها نشان می دهد استان لرستان مسیر خود را در شتاب گرفتن توسعه بخوبی تشخیص داده است.
    وی یاد آورشد : قرارگاه سازندگی خاتم (ص) امروزه به یک یار ارزشمند برای توسعه استان تبدیل شده و قرار گرفتن سردار عبدالهی در راس این قرار گاه یک فرصت مناسب برای توسعه لرستان است که بایستی این فرصت مغتنم را پاس بداریم. .
    استاندار لرستان انتخاب لرستان به عنوان پایلوت اقتصادی در کشور تبریک کرد و اجرایی شدن روند ساخت سد تاج امیر دلفان را گامی دیگر در تحقق شاخصهای اقتصاد مقاومتی در لرستان برشمرد.
    و افزود : یکی از طرح های اقتصاد مقاومتی در لرستان سد تاج امیر بود که اجرایی شدن روند ساخت سد تاج امیر دلفان، گامی دیگر در تحقق شاخصهای اقتصاد مقاومتی در لرستان بر داشت شد.
    وی ، اقتصاد مقاومتی و پایلوت شدن لرستان را در این موضوع یک امتیاز تاریخی برای لرستان عنوان کرد و افزود: به قول رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم باید در اداره و تحقق اقتصاد مقاومتی به طور جدی مشارکت داده شده و طعم شیرین آن را بچشند.
    فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا' ص ' نیز به رویکردهای قرارگاه در آبادانی کشور اشاره کرد و افزود:باید دقت کنیم در سالی که نام آن از سوی رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل است از ظرفیتهای داخلی بهترین بهره ها را ببریم که در این مسیر استان لرستان خود را خوب پیدا کرده است.
    علی رستمیان نماینده دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین اظهار امیدواری کرد با شروع این گونه طرح ها گام های بلندی در راستای رفع محرومیت از دلفان برداشته شود .
    جعفر طولابی فرماندار دلفان نیز در این آئین با اشاره به طرح های به اجراء در آمده توسط قرارگاه خاتم (ص) در این شهرستان اجرایی شدن عملیات ساخت سد تاج امیر را یکی از خواسته های دیرینه مردم منطقه عنوان کرد و گفت : امروز شاهد حرکت در مسیر یکی از مطالبات بحق مردم هستیم .
    به گفته مدیر عامل آب منطقه ای لرستان سد تاج امیر تنها سد در دست ساخت شهرستان دلفان است که بیش از 510 منیلیارد ریال اعتبار برای آن پیش بینی شده است.
    سد تاج امیر در 25 کیلومتری غرب شهر نورآباد مر کز شهرستان دلفان واقع شده است .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو