مدیران خودروعصر اعتبار

معاون مالی شهرداری تهران:

پرداخت دیون و مطالبات پیمانکاران از مهمترین نگرانی‌های مدیریت شهری است

عصر ساختمان- معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با تاکید بر اصلاح الگوی مصرف در مدیریت شهری گفت: کسب درآمدهای پایدار و کاهش هزینه های غیر ضرور باید در اولویت قرار گیرد.

پرداخت دیون و مطالبات پیمانکاران از مهمترین نگرانی‌های مدیریت شهری است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، عبدالحمید امامی با اعلام این مطلب در نشست شورای معاونین مالی و اقتصاد شهری مناطق 22 گانه، سازمان ها و شرکت ها با اشاره به ابلاغ بخش نامه کاهش هزینه‌ها در شهرداری تهران افزود: در این زمینه ستادی تشکیل شده تا با پایش و نظارت موثر نقش تاثیر گذاری در عملیاتی شدن این بخش نامه ایفا کند.

    وی کسب رضایتمندی شهروندان را  از مهم ترین اولویت های مدیریت شهری بر شمرد و تاکید کرد: تلاش مجموعه شهرداری بر این است تا در ارائه‌ خدمات مطلوب به شهروندان موفق باشد  و امید را در دل آنان زنده نگه دارد.

    معاون شهردار تهران، پیگیری وصول مطالبات شهرداری تهران از دولت و سایر ارگان ها را از دیگر برنامه های مدیریت شهری  دانست و تصریح کرد: بخشی از مطالبات  طی سال گذشته احصاء و  شناسایی شده و تا پایان سال جاری قابل پیگیری و وصول است.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تسویه تسهیلات و دیون مطالبات ادامه داد: پرداخت دیون و مطالبات پیمانکاران از مهمترین نگرانی‌های مدیریت شهری است و ما امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های مناسب، این مهم تسریع شود.

    معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در ادامه گفت: بر همین اساس استفاده از برات کارت الکترونیکی جهت پرداخت دیون و مطالبات پیمانکاران از دیگر برنامه های معاونت مالی و اقتصاد شهری در سال جاری است.

     امامی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی بلند مدت در معاونت مالی و اقتصاد شهری افزود:  در همین راستا کارگروهی با حضور صاحب نظران و اساتید برای ارایه برنامه های بلند مدت تشکیل شده است.

    این نشست به منظور  بحث و تبادل نظر حل و فصل مسائل و مشکلات مناطق و سازمانها, ارائه رویکردها و اولویت های معاونت مالی و اقتصاد شهری برگزار شد؛  همچنین مدیران کل تشخیص و وصول درآمد، امور مالی و اموال، خزانه داری و امور مجامع  به ارائه گزاش، نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو