مدیران خودروعصر اعتبار

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران خبر داد؛

اتصال خیابان استاد معین به خیابان جی در چند روز آینده

عصر ساختمان- نژادبهرام گفت: با جلب رضایت معارضان و حذف دیوار پادگان جی کار اتصال خیابان استاد معین به خیابان جی به‌زودی انجام می‌شود.

اتصال خیابان استاد معین به خیابان جی در چند روز آینده
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، زهرا نژادبهرام رئیس کمیته معماری و شهرسازی شورای شهر تهران  درباره تمهیدات ترافیکی شروع مدارس در منطقه خیابان آزادی و محل کارگاه عمرانی زیرگذر استاد معین، گفت: خوشبختانه پروژه زیرگذر استاد معین قطعه به قطعه در حال پیشرفت است و طبق گزارش‌های ارائه شده، میزان درصد پیشرفت پروژه نسبت به زمان برنامه‌ریزی شده جلوتر است.
    رئیس کمیته معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به این نکته که لاین اول زیرگذر استاد معین که قسمت شمال به جنوب خیابان آزادی را به یکدیگر وصل می‌کند، تکمیل شده است، گفت: زیرگذر استاد معین قرار است 4 خط رفت و آمد داشته باشد که یکی از آن‌ها بازگشایی شده و 3 لاین دیگر آن در دست حفاری است.

    نژادبهرام تأکید کرد: پروژه زیرگذر استاد معین به دلیل ارتفاع سطح و نزدیکی به ایستگاه متروی استاد معین از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است و کار حفاری آن باید با ظرافت بیشتری انجام شود، زیرا ارتفاع زیرگذر استاد معین با خیابان آزادی تنها 4 متر است.

    او با تأکید به رعایت اصول ایمنی و محیط زیستی پروژه زیرگذر استاد معین، گفت: طبق بررسی‌های انجام شده اصول ایمنی در پروژه استاد معین رعایت شده و تأییدیه محیط زیستی و ایمنی آن اخذ شده است.

    رئیس کمیته معماری و شهرسازی شورای شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر پروژه زیرگذر استاد معین در مرحله تکمیل دیواره و حاشیه است که در کنار آن به دنبال این هستیم تا سطح رویی خیابان استاد معین را که قرار است فضای شهری باشد، همزمان با حفر تونل انجام شود تا در وقت صرفه‌جویی‌های لازم انجام شود.

    نژادبهرام با اشاره به نزدیک شدن به فصل مدارس، گفت: به دنبال آن هستیم تا همزمان با پیشرفت پروژه، کارگاه‌های عمرانی را از سطح خیابان استاد معین جمع کنیم تا این فضا برای شروع مدارس در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

    او در توضیح زمان اتصال خیابان استاد معین به خیابان جی، گفت: نزدیک به 800 متر از فضای استاد معین از پادگان جی خارج شده است و برای اتصال خیابان استاد معین به خیابان جی تنها دو معارض وجود دارد که امیدواریم ظرف چند روز آینده با حل این مشکل با حذف دیوار پادگان جی اتصال خیابان استاد معین به خیابان جی انجام شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار