مدیران خودروعصر اعتبار

بازداشت ۵ نفر از سارقان تابلو‌های تبلیغاتی شهرداری تهران

عصر ساختمان-رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقانی که اقدام به سرقت بنر‌ها و تابلوهای تبلیغاتی فرهنگی شهرداری تهران کرده بودند، خبر داد.

بازداشت ۵ نفر از سارقان تابلو‌های تبلیغاتی شهرداری تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در حاشیه دستگیری سارقان بیلبورد‌ها و بنر‌های شهرداری تهران که در مقر مرکزی پلیس آگاهی پایتخت برگزار شد، اظهار کرد: اواخر مرداد ماه از طریق مسئولان سازمان زیباسازی شهرداری تهران به پلیس آگاهی اطلاع داده شد که تعدادی از تابلو‌ها و بنر‌های فرهنگی شهرداری تهران از سوی افرادی ناشناس به سرقت رفته است که در پی آن تیمی ویژه رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داد.

    وی با اشاره به آغاز تحقیقات از سوی کاراگاهان پلیس آگاهی خاطرنشان کرد: در تحقیقات اولیه ماموران موفق به شناسایی یک راننده کامیون که اقدام به جابه جایی و حمل این تابلو‌ها کرده بود، شدند و پس از اخذ مجوز‌های قضائی این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

    رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه از طریق این فرد دیگر افراد نیز شناسایی و دستگیر شدند گفت: یک راننده جرثقیل، یک برشکار و چند نفر دیگر نیز که اقدام به سرقت تابلو‌ها کرده بودند شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر شدند.

    سردار لطفی با اشاره به بازجویی از این افراد، گفت: متهمان در تحقیقات انجام شده مدعی شدند که در پی یافتن کار اقدام به درج آگهی در سایت دیوار کرده بودند که فردی با آن‌ها تماس گرفته و دعوت به همکاری کرده است این افراد نیز به فرد اصلی مراجعه و با آن اعلام شده که این کار از جانب پیمانکار شهرداری انجام شده و آنان باید شبانه اقدام به جمع آوری تعدادی از بنر‌ها و بیلبورد‌ها از سطح مناطق 1 تا 11 شهرداری تهران کنند.

    رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه با اطلاعات به دست آمده، فردی که با این افراد تماس گرفته بود نیز شناسایی و دستگیر شد، خاطر نشان کرد: این فرد تحت بازجویی قرار گرفت و مشخص شد که در دو شب دست‌کم 44 تابلو و بنر فرهنگی را به وسیله همین افراد سرقت کرده است.

    سردار لطفی با بیان اینکه یک نفر دیگر نیز در این زمینه شناسایی و به زودی دستگیر خواهد شد، گفت: در مجموع تاکنون 5 نفر از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند که برای این افراد پرونده‌هایی تشکیل داده شده است.

    رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در مورد اینکه آیا ممکن است این افراد با قصد و غرایض دیگری دست به این سرقت زده باشند، گفت: در این زمینه نیز در حال انجام تحقیق هستیم و با توجه به این که عامل اصلی ادعا کرده که در گذشته یکی از پیمانکاران شهرداری بوده و ممکن است انگیزه‌ای به جز انگیزه مالی از طریق سرقت نیز مطرح بوده باشد که این موضوع در حال بررسی است

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار