مدیران خودروعصر اعتبار

ترافیک تهران، کارایی شهر را کاهش داده است

عصر ساختمان- عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس با بیان اینکه ترافیک موجب کاهش کارایی پایتخت شده و بر انرژی و روان شهروندان تأثیر منفی گذاشته است؛ ترافیک را به ویژه در روزهای بارانی پایتخت، یکی از معضلات اساسی‌ تهران دانست.

ترافیک تهران، کارایی شهر را کاهش داده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از خانه ملت ، داود محمدی با اشاره به معضل ترافیک شهر تهران به ویژه در روزهای بارانی، عنوان کرد: ترافیک یکی از اساسی‌ترین مسائل تهران بوده که در روزهای بارانی چالشی جدی به شمار می‌‎آید و این معضل اجتماعی بزرگترین را آسیب را به زندگی شهری اقشار مختلف مردم وارد کرده است.

    نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهم‌ترین علت بروز چنین ترافیک‌هایی استفاده از خودروی شخصی در روز‌های بارانی است، افزود: متأسفانه اکثر خودروهای ترددی در شهر تک سرنشین هستند که این موضوع به میزان بالایی به ترافیک شهری  دامن می‌زند.

    وی با یادآوری همکاری مردم برای کاهش بار ترافیکی شهر بسیار اهمیت دارد، ادامه داد: به ویژه همکاری مردم در روزهای بارانی بسیار اهمیت دارد و می‌‎تواند منجر به کاهش بار ترافیکی شهر شود.
    داود محمدی

    عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه استفاده از وسایل نقلیه و عدم استفاده از خودروهای تک سرنشین نیاز به فرهنگسازی دارد، اضافه کرد: همه این موارد برنامه‌های کوتاه مدت است؛ اما تهران نیازمند همت جدی مسئولان شهری به ویژه استانداری‌ و شهرداری است.

    محمدی، جزیزه‌ای عمل نکردن دستگاه‌ها را یکی از مهم‌ترین فاکتورها در موضوع رفع معضل ترافیک شهری برشمرد و بر هماهنگی بیش از پیش دستگاه‌های مسئول تأکید و اضافه کرد: البته علت بروز ترافیک در برخی مقاطع تهران آب گرفتگی است که برای این مهم نیز باید مدیریت شهری تدبیر مناسب داشته باشد.

    عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس با تأکید بر اینکه توسعه زیرساخت‌های حمل و نقلی اصلی‌ترین روش برای کاهش معضل ترافیکی است که نیازمند اهتمام جدی همه دستگاه‌های مسئول است، گفت: ترافیک موجب کاهش کارایی پایتخت شده و بر انرژی و روان شهروندان تأثیر منفی گذاشته است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار