مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های شهروند شهرداری تهران خبرداد؛

فروشگاه شهروند ۱۰ درصد ارزش خود را وارد بورس می‌کند

عصر ساختمان- مسعود سریع‌القلم مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های شهروند شهرداری تهران با اشاره به موضوع ورود شهروند به بورس که روز یکشنبه در صحن شورای شهر مطرح شد، گفت: چون شهروند شرکتی سودآور است از چند ماه پیش اقدامات اولیه برای ورود آن به بازار بورس را شروع کردیم و اکنون هم در حال آماده‌سازی زیرساخت‌ها هستیم.

فروشگاه شهروند ۱۰ درصد ارزش خود را وارد بورس می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از اقتصادآنلاین، مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های شهروند شهرداری تهران با تأکید بر اینکه کار آماده‌سازی زیرساخت‌ها تا چند ماه دیگر تمام می‌شود، گفت: پس از این کار لایحه مربوطه را به شورا ارسال می‌کنیم تا بتوانیم با مصوبه شورای شهر یک بلوک 10 درصدی را برای سال 99 در سازمان بورس عرضه کنیم.

    سریع‌القلم با بیان اینکه ابتدا باید قیمت‌گذاری کنیم تا اسناد، صورت حساب‌ها و ترامز مالی توسط بورس تأیید شود، اظهار کرد: بعد از اینکه این موارد تأیید و قیمت‌گذاری رسمی انجام شد می‌توانیم بر اساس آن قیمت‌گذاری 10 درصد ارزش شرکت را در قالب یک بلوک 10 درصدی عرضه کنیم.

    او خاطرنشان کرد: بعد از اینکه این کار انجام شد با مصوبه مجمع امکان افزایش بلوک به بیش از 10 درصد هم فراهم خواهد شد.

    همچنین احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در جلسه روز یکشنبه شورای شهر گفت: بورس برای این است که اینکه شرکت‌های زیرمجموعه شهرداری را بپذیرد، باید کارنامه سودآوری آنها حداقل برای دو سه سال اخیر محرز شده باشد، ولی طبق بررسی‌هایی که انجام داده‌ام، هیچ‌کدام از این شرکت‌ها سودآور نبوده و گزارشی در این زمینه نداشته‌ایم.

    عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شفافیت در این شرکت‌ها بسیار حائز اهمیت است، گفت:‌ این امکان وجود ندارد که یک شرکت طی سه ماه بتوانند وارد بورس شود.

    وی تأکید کرد: شهرداری تاجر نیست که بخواهیم سودآوری کنیم و اعضای شورای شهر به این نکته توجه داشته باشند که قرار نیست شهرداری را با این موضوعات اداره کنیم بلکه هدف اداره شهر است و نباید همه چیز را با نگاه سودآوری بررسی کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار