مدیران خودروعصر اعتبار

یک میلیون و ۸۵۰ هزار مسکن روستایی مقاوم سازی شد

عصر ساختمان- معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور اعلام کرد: یک میلیون و ۸۵۰ هزار واحد مسکونی روستایی کشور در دولت تدبیر و امید با اعتبارات دولت در قالب طرح هادی مقاوم سازی و بهسازی شد.

یک میلیون و ۸۵۰ هزار مسکن روستایی مقاوم سازی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، محمدرضا شاملو روز چهارشنبه در مراسم افتتاح چند طرح هادی در شهرستان محمودآباد گفت: در حال حاضر 38 هزار و 500 روستا از 39 هزار و 465 روستای کشور طرح هادی اجرا می شود.

    وی با اشاره به اینکه 19 میلیون و 500 هزار نفر از جمعیت روستایی کشور درحال دریافت خدمات و تسهیلات از بنیاد مسکن هستند، افزود: متاسفانه روستاهای کشور به دلیل عقب ماندگی تاریخی از سطح نیاز بالایی برخوردار هستند.

    معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: همه شرایط اقتصادی کشور و سختی تامین اعتبارت را به خوبی مطلع هستند ، اما دولت در بخش روستا تقریبا 100 درصد اعتبارت را تامین کرده است.

    شاملو توسعه زیر ساخت‌های روستایی مازندران را به واسطه پویایی اقتصادی بسیار مهم عنوان کرد و گفت: در سال گذشته 500 پروژه روستایی در قالب طرح هادی در مازندران با اعتبار بیش از 150 میلیارد تومان اجرا شد که 100 درصد اعتبارت پیش‌بینی شده تحقق یافت.

    وی اعتبارت طرح هادی روستایی مازندران برای سال 98 را نیز حدود 150 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: سعی خواهیم کرد تمامی این اعتبارت تامین و به موقع تخصیص یابد.

    گفتنی است امروز طی مراسمی 2 طرح هادی در روستا قصاب کتی و تشبندان شهرستان محمودآباد به ارزش یک میلیارد و 150 میلیون تومان با مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.

    یکی از پروژه های امروز شامل فاز اول عملیات اسفالت و جدول کشی روستای قصاب کتی به مساحت سه هزار و 500 متر مربع با اعتباری بالغ بر ٥۰۰ میلیون تومان بود که ٢٥۰ میلیون تومان توسط بنیاد مسکن و ٢٥۰ میلیون تومان توسط دهیاری ها و شورا تامین اعتبار شد.

    همچنین طرح هادی روستای تشبندان نیز شامل  ٦٥۰ متر طول مسیر عملیات زیرسازی و جدول کشی و اسفالت بود که با اعتباری بالغ بر ٦٥۰ میلیون تومان است که ٣۰۰ میلیون تومان توسط شورا و دهیاری و ٣٥۰میلیون توسط بنیان مسکن هزینه شد.

    افتتاح اجرای پل روستایی کلیک بخش بلده ، طرح هادی روستای آب‌دنگ‌سر شیرگاه قائمشهر ، افتتاح طرح هادی روستای کردخیل ساری، افتتاح طرح هادی روستاهای بخش مرکزی نکا از دیگر برنامه های افتتاحیه در سفر 2 روزه معاون بنیاد مسکن کشور است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو