مدیران خودروعصر اعتبار

معاون طرح‌های فنی و عمرانی سازمان زیباسازی شهرداری تهران مطرح کرد؛

ساماندهی میدان قیام بدون مشورت سازمان زیبا سازی انجام شد

عصر ساختمان-جعفری در پاسخ به انتقاد‌ها برای ساماندهی میدان قیام گفت: شهرداری منطقه بدون مشورت با سازمان زیباسازی میدان قیام را ساماندهی کرد.

ساماندهی میدان قیام بدون مشورت سازمان زیبا سازی انجام شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، یاسر جعفری معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران درباره عملکرد ساده و ضعیف مدیریت شهری در ساماندهی میدان قیام و اظهارنظر شهردار منطقه 12 مبنی بر این نکته که سازمان زیباسازی نمادهای مورد نیاز شهرداری را در بازه زمانی مشخص جهت جای‌گذاری در میدان قیام تحویل نداده است، گفت: شهرداری منطقه 12 پیش‌تر اعلام کرده بود که ساماندهی میدان قیام از اولویت‌های مدیریت شهری این منطقه نیست و اگر بخواهند اولویت بندی ساماندهی میادین منطقه را اعلام کنند میدان محمدیه و میدان و خیابان بهارستان برای آن‌ها در اولویت است.

    معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران افزود: پس از بازدید تعدادی از خبرنگاران از میدان قیام، مدیریت شهری منطقه اعلام کرد که سازمان زیباسازی برای ساماندهی میدان قیام وارد شود و المان‌ها و احجامی را متناسب با فرهنگ میدان قیام طراحی، تولید و در اختیار شهرداری منقطقه قرار دهد.

    معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران با تأکید بر این نکته که تهیه المان و احجام جهت ساماندهی میادین کار یک شب و دو روز نیست، ادامه داد: شهرداری منطقه 12 اگر در نظر داشت که میدان قیام را بازسازی کند باید از مدت‌ها قبل این موضوع را با مدیران سازمان زیباسازی شهرداری تهران در میان می‌گذاشت تا در بازه زمانی مشخص المان‌ها و مبلمان آن تهیه و جای‌گذاری می شد.

    ساماندهی میدان قیام بدون مشورت سازمان زیبا سازی انجام شد!

    جعفری با تأکید بر این نکته که در حال حاضر فعالیت سازمان زیباسازی در حوزه تهیه المان و حجم افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: ما در پایتخت بالغ بر 700 میدان داریم که ساماندهی آن‌ها از سوی سازمان زیباسازی نمی‌تواند بدون برنامه‌ریزی از پیش تهیه شده انجام شود.

    او بیان کرد: وضع موجود میدان قیام نتیجه فعالیت شهرداری منطقه 12 است که با کف سازی و جای‌گذاری تعدادی گلدان میدان قیام را ساماندهی کرده که اعتقاد ما این است که اگر با سازمان زیباسازی شهرداری تهران مشورت انجام می‌دادند به طور حتم فضایی زیباتر از وضع موجود ایجاد می‌شد.

    معاون طرح‌های فنی و عمرانی سازمان زیباسازی شهرداری تهران با تأکید بر این نکته که شهرداری منطقه 12 خود اعلام کرد که ساماندهی میدان قیام در اولویت کاری ما نیست گفت: بر اساس اظهار نظر مدیران شهری منطقه 12 ساماندهی میدان قیام در برنامه کاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار